۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

عملکرد بانک ها برای دریافت بازپرداخت تسهیلات مورد نقد است

عملکرد بانک ها برای دریافت بازپرداخت تسهیلات مورد نقد است

اصفهان- رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: عملکرد برخی از بانک‌ها برای دریافت بازپرداخت تسهیلات از فعالان اقتصادی قابل انتقاد است.

عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت و ضبط وثایق برای دریافت تسهیلات مجدد از سوی بانک‌ها چالش واحدهای تولیدی است.

وی بیان داشت: فعال اقتصادی از دولت طلبکار و از طرفی به بانک بدهکار است و در برابر طلب خود هیچ دیرکردی دریافت نمی‌کند ولی برای بدهی خود باید بهره دیرکرد پرداخت کند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به شرایط  سخت و دشوار فعالان اقتصادی استان اصفهان، اعلام کرد: چنانچه مسئولان استان و دادگستری در کمیته‌های قضایی از سرمایه‌گذاری از واحدهای تولیدی حمایت نمی‌کردند در حال حاضر روند تعطیلی این واحدها سرعت بیشتری داشت.

وی نرخ بالای بانکی را یکی از عوامل اثرگذار در تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی دانست و گفت: برخی از تسهیلات بانکی با رقم ۳۹ درصد برای دریافت‌کننده محاسبه می‌شود که این عدد به‌هیچ‌عنوان قابل پرداخت و وصول برای شبکه بانکی نیست. 

سهل آبادی بیان داشت: بدنبال حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران می‌توان زمینه جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را برای استان فراهم کرد.

کد خبر 4073816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha