۹ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۰۴

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی:

راه مقابله با نفوذ فرهنگی غرب، ترویج سبک زندگی ایرانی واسلامی است

راه مقابله با نفوذ فرهنگی غرب، ترویج سبک زندگی ایرانی واسلامی است

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی داعیه دار مبارزه با سلطه فرهنگی غرب و بیگانگان است و برای رسیدن به این هدف باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را ترویج کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی امیری آتشانی ، در مصاحبه با برنامه «بدون خط خوردگی » رادیو گفت و گو، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با تعدادی از طلاب حوزه علمیه استان تهران و تاکید ایشان مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی ادامه دارد، گفت:‌ انقلاب اسلامی مانند انقلاب های دیگر بر اساس تکیه به آرمان ها و اهدافش زنده است. انقلاب اسلامی بر پایه حق ، حقانیت و ارزش های اسلامی و انقلابی شکل گرفت و اکنون در آستانه ۴۰ سالگی خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس رسالت و اهداف پیامبران الهی ایجاد شده است ، افزود :‌در راستای تحقق این اهداف نیازمند مجاهدت و مبارزه هستیم. گرچه در عرصه های مختلف بر اساس مقتضیات زمان شیوه ها و تاکتیک های مبارزه تغییر می کند.

حجت الاسلام آتشانی با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن و تلاش آنها برای ایجاد شبهه و ابهام خاطرنشان کرد: ما باید در این عرصه حضوری  جدی داشته و به صورت مستدل و منطقی به این ابهامات و شبهات پاسخ دهیم و سد راه نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف شویم.

این مقام مسئول در سازمان تبلیغات اسلامی افزود: انقلاب اسلامی داعیه دار مبارزه با سلطه فرهنگی غرب و بیگانگان است و برای رسیدن به این هدف باید سبک زندگی ایرانی و اسلامی را ترویج و گسترش دهیم.

وی همچنین به اهمیت توجه به معنویت و ارتقای سطح دینی جامعه اشاره کرد و گفت:‌ ما در کشور متاسفانه با معضلاتی مانند بیکاری و مسائل اقتصادی روبرو هستیم که باید به صورت جدی برای حل آنها تلاش کنیم. دشمنان در صدد هستند که در سطح جامعه ایجاد یاس و ناامیدی کنند و ما نباید اجازه دهیم که آنها در راستای پیش برد این هدف موفق شوند.

حجت الاسلام آتشانی در پایان صحبت های خود تاکید کرد :باید فرهنگ ایثار، گذشت و شهادت طلبی را نیز در جامعه تقویت کنیم.

کد خبر 4074295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha