۹ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۱۴

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

نیازمند نگاه تخصصی در تربیت ادبی و هنری کودکان هستیم

نیازمند نگاه تخصصی در تربیت ادبی و هنری کودکان هستیم

اردبیل – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: ضروری است نگاه به کودک به ویژه در زمینه‌های تربیت ادبی و هنری تخصصی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، هاجر جمادیه صبح پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان اردبیل تصریح کرد: کانون پرورش فکری تنها نهاد تربیت ادبی تخصصی کودکان است.

وی افزود: تفاوت این مجموعه با سایر مجموعه‌ها برخورد تخصصی با کودک است و نه تنها کتب تخصصی در اختیار کودکان قرار می‌گیرد بلکه تلاش مربیان تربیت تخصصی ادبیات و هنر کودکان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به ارائه ۳۰۰ هزار جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری اضافه کرد: برخی کودکان عضو کانون از هفت‌سالگی عضو شده و امروز حتی به عنوان کمک مربی با کانون همکاری دارند.

جمادیه با بیان اینکه کانون پرورش فکری به دنبال جذب کودک و نوجوان به کتاب و کتابخوانی است، اضافه کرد: در اغلب مواقع بعد از خوانش کتاب جلسات نقد و بررسی کتاب برگزار می‌شود تا به تقویت خلاقیت و قدرت تحلیل کودکان منجر شود.

وی به همکاری ۱۳۵ مربی و کادر اجرایی در مراکز کانون پرورشی نیز اشاره کرد و گفت: ۳۴ مرکز در کل استان فعال است که در این مراکز ۶۵ هزار کودک و نوجوان عضویت دارند.

کد خبر 4074691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha