۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۵۵

وزیر بهداشت:

اختلاف سلیقه‌ها در قالب قانون و معیارهای پذیرفته شده حل شود

اختلاف سلیقه‌ها در قالب قانون و معیارهای پذیرفته شده حل شود

همدان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: اختلاف سلیقه‌ها باید در قالب قانون و معیارهای پذیرفته شده حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز رادیوتراپی، دستگاه شتاب دهنده سوم مرکز تشخیصی درمانی مهدیه همدان شامگاه پنج شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار همدان افتتاح شد.

وزیر بهداشت در افتتاح دستگاه شتاب دهنده سوم مرکز تشخیصی درمانی مهدیه همدان بابیان اینکه باید عملکردها را نسبت به قبل مقایسه کنیم، گفت: در این دولت بنا شده هر کس می خواهد از مردم دستگیری کند، بیاید و کار خود را انجام دهد و معاونت اجتماعی نیز بر این اساس در وزارت بهداشت ایجاد شد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در مورد مجوزها، کار راحت شده و تکلیف تا سال۱۴۰۰ مشخص است، گفت: استاندار همدان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در صدور مجوزها آزادند و می توانند مجوز دهند.

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی با بیان اینکه محدودیتها تقریبا برداشته شده و باید نظارت تقویت شود، گفت: اگر کسی پیدا شود بیمارستان های دولتی را اداره کند ما استقبال می کنیم و نظارت را انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه‌ها باید در قالب قانون و معیارهای پذیرفته شده حل شود، گفت: هم دولت و هم خیریه ها کار خود را درست انجام داده اند و انتظارات خیریه ها درزمینه مالیات و ارزش افزوده در سطح کلان است و مجلس باید روی آنها بحث کند.

قاضی زاده هاشمی با تاکید براینکه این معافیتها برای خیریه ها برکت و هر چقدر فرصت ایجاد کنیم منفعت است، گفت: کار خیریه نسل در نسل می تواند در سالم سازی فضای شهر و کشور موثر باشد.

وی تاکید کرد: مدیران باید در انجام کارها جسارت و شجاعت داشته باشند.

کد خبر 4075344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha