۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۸:۲۸

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی قزوین:

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در قزوین برگزار می شود

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در قزوین برگزار می شود

قزوین- مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برای اولین بار کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با حضور ۹۰ معلم قرآنی در قزوین برگزار می شود.

جواد قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارداشت: به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و قرآنی یک دوره کارگاه آموزشی برای معلمان قرآنی برگزار می شود.

وی افزود: کارگاههای قرآنی به صورت متمرکز در تهران برگزار می شد که با درخواست ما مجوز برگزاری این دوره را در استان دریافت کردیم تا معلمان قرآنی بتوانند راحت تر در این دوره ها شرکت کنند.

قلی پور بیان کرد: اولین کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی امروز یکشنبه از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۱۶.۳۰ دقیقه در موسسه ثامن الحجج قزوین برگزار می شود.

مسئول دارالقران تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآورشد: در کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی ۴۰ نفر از آقایان و ۵۰ نفر از معلمان قرآنی زن شرکت می کنند که حسین افتخاریان و علیرضا لطفی از اساتید حوزه و دانشگاه در این دوره آموزش ها را ارائه خواهند کرد.

وی اضافه کرد:تاپایان سال دو کارگاه دیگر شامل کارگاه آموزشی ویژه مدیران موسسات قرآنی وکارگاه ارتقاء و بازآموزی قرآنی کریم در نیمه دوم سال در سه نوبت برگزار خواهد شد.

استان قزوین دارای دو هزار معلم قرآنی دارای مدرک تربیت معلم است.
 

کد خبر 4076856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha