۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی:

اقتصاد کشور به ۴۰۰ میلیارد دلار نیازمند است

اقتصاد کشور به ۴۰۰ میلیارد دلار نیازمند است

کرج - نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: نجات اقتصاد کشور به ۴۰۰ میلیارد دلار اعتبار نیازمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اکبریان در جشنواره تجلیل از تعاون گران برتر استان البرز که صبح چهارشنبه به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، اظهار کرد: انتقاد سازنده از مسئولان بستر پیشرفت و توسعه کشور را فراهم خواهد کرد.

وی بابیان اینکه برگزاری جلسات و سرکشی‌های متعدد و بی‌مورد در ساعات اداری فرهنگ غلطی است که در کشور باب شده است، افزود: مدیریت، هنری است که باید تمامی مسئولان از آن برخوردار باشند.

اکبریان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در بخش‌های مختلف توسط مدیران، تصریح کرد: نجات اقتصاد کشور با توجه به بخش تعاون و بخش خصوصی محقق خواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موفقیت در راستای ایجاد ایرانی آباد در صورتی حاصل خواهد شد که تعاونی‌ها و بخش خصوصی در کشور بیش از گذشته فعال شود.

وی بابیان اینکه برای نجات کشور باید بانک‌ها از حالت بنگاهداری خارج‌شده و مدیریت در این حوزه تغییر کند، خاطرنشان کرد: دولت باید حمایت لازم از بخش تعاون و بخش خصوصی را در صدر اقدامات خود قرار دهد نجات اقتصاد کشور به ۴۰۰ میلیارد دلار اعتبار نیازمند است.

اکبریان بابیان اینکه باید اختیار کامل به فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی در استان‌ها داده شود، افزود: باید با عزم جدی و همگانی در راستای رفع اشکالات و موانع اقدام کنیم.

کد خبر 4080140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha