۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۲۲:۳۵

با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان؛

آئین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد

آئین عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد

خرم‌آباد- آئین تلبس و عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام دهه امامت و ولایت، عصر امروز چهارشنبه با حضور آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام سعید مهدوی امین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، آیت الله عباس علی صادقی مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد و جمعی از طلاب و روحانیون، آئین تلبس و عمامه گذاری تعدادی از طلاب حوزه های علمیه، در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزارشد.

آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم با اشاره به اینکه امروز پرچم دار دین روحانیت است و باید برای حفظ دین روحانیت را تقویت کنیم، تصریح کرد: امروز در لرستان روحانیت و طلابی پرورش یافته اند که فضل دارند و قدرت بیان دارند، این ها را حمایت و پشتیبانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه اساس کار حوزه بر تبلیغ است، اگر تبلیغ نباشد تمام کارهای حوزه ابتر است، افزود: تبلیغات سطوح مختلف دارد؛ از مراجع گرفته تا نویسندگان و محققان و روحانیون و طلاب هم با زبان و بیان شان در امر تبلیغ حقایق فعال هستند، نتیجه همه فعالیت های حوزوی در تبلیغ مشاهده شود.

وی با بیان اینکه روحانیون باید توجه کنند که امروز نیاز مردم چیست و چه چیزی زندگی مردم را تهدید می کند و چه چیزی دیانت مردم را تهدید می کند، اظهار داشت: روحانیت نگهبان دین مردم است، پاسدار دین مردم است، مسئولیت معنویت بخشی به مردم را دارد.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه روحانیون باید با آسیب ها مبارزه کنند، اظهار داشت: روحانیان نباید از مردم فاصله بگیرند و باید بدانند تکیه گاه روحانیت مردم هستند پس نبایدخود را از مردم بی نیاز بداند.

وی یادآور شد: به روز بودن دانش روحانیون یکی از ضروریات است و طلاب نباید هیچگاه از کسب علم و دانش فاصله بگیرند.

کد خبر 4080886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha