۱۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۴۵

رئیس هیئت تنیس روی میز قم در گفتگو با مهر خبر داد:

اعزام ۳ تیم تنیس روی میز قم به مسابقات لیگ دسته اول کشور

اعزام ۳ تیم تنیس روی میز قم به مسابقات لیگ دسته اول کشور

قم - رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از اعزام ۳ تیم تنیس روی میز قم به مسابقات لیگ دسته اول کشور خبر داد.

محمد عموییان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اعزام ۳ تیم آکادمی قائمی الف و ب و هیئت تنیس روی میز قم به مسابقات لیگ تنیس روی دسته یک نوجوانان و جوانان کشور در اراک، تازه‌ترین رویداد ورزشی مرتبط به تنیس روی میز قم است.

وی افزود: این مسابقات از صبح امروز پنج شنبه در سالن ورزشی پنجم مرداد اراک آغاز شده است  و ۲۶ تیم در این مسابقات شرکت کرده‌اند که تیم‌های تنیس روی میز قم در گروه‌های اول، دوم و چهارم از جمع ۸ گروه حاضر در این مسابقات قرار گرفته‌اند.

 رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: مسئولیت برگزاری این مسابقات را به عنوان داور بین المللی استان قم بر عهده دارم و محمد مصباحی و سعید آذرنوش نیز از قم در این مسابقات قضاوت می‌کنند و امیدواریم هر ۳ تیم قمی حاضر در مسابقات موفق به صعود از گروه‌های خود شوند.

عموییان بیان داشت: بازیکنان تیم آکادمی قائمی الف محمد امین منتظری، سید علی سجادیان، ماهان چیذری و محمد معین منتظری هستند و برای تیم  آکادمی قائمی ب کیان توکلیان،  ایمان رجبیان، محمدرضا سیفی،  مسعود کوهستانی، مهدی حشمبان و آرمین دهقان به میدان می‌روند.

وی عنوان کرد:  امیر علی هاشم زاده، حسین فغانی، ایمان میرزایی، محسن سجادی،  امیر حیدری و احسان معصومی نیز در این مسابقات برای تیم هیئت تنیس روی میز استان قم مسابقه می‌دهند در حالی که مربیان تیم‌های تنیس روی میز قم شامل حمید قائمی، مجتبی شکارچی و محمد علی نیکو روش هستند.

 رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: تیم آکادمی قائمی الف قم در گروه یک با تیم‌های پالایش نفت آبادان و  آینده ساران هرمزگان، تیم آکادمی قائمی ب قم در گروه دوم با تیم‌های هیئت رامهرمز  ب و هیئت قشم و تیم هیئت تنیس روی میز استان قم در گروه چهارم با تیم‌های دامپرور اراک و مناطق نفت خیز جنوب هم‌گروه شده است.

کد خبر 4081056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha