۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۴۰

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خبر داد:

آغاز به کار شبکه مجازی حفظ قرآن کریم در آذربایجان شرقی

آغاز به کار شبکه مجازی حفظ قرآن کریم در آذربایجان شرقی

تبریز - رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز به کار شبکه مجازی حفظ قرآن کریم در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عزیزعلی یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: شبکه مجازی طرح حفظ قرآن کریم در استان آذربایجان شرقی ۲۲ شهریور سالجاری با حضور رئیس مرکز قرآنی امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: علاقه مندانی که مایل به حفظ قرآن هستند اما به هر دلایلی فرصت حضور در کلاس ها را ندارند، از طریق تماس تلفنی و عضویت در سامانه می توانند در طرح حفظ قرآن کریم شرکت کنند.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی عزیزعلی با بیان اینکه آذربایجان شرقی پنجمین استانی است که به این شبکه تجهیز شده است، افزود: این طرح به محوریت شهر قم می باشد که آذربایجان شرقی به عنوان پنجمین استان از این شبکه بهره مند خواهد شد.

به گفته عزیزعلی آیین افتتاح شبکه مجازی حفظ قرآن کریم روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ۹۶ در سالن اجتماعات واقع طبقه فوقانی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با حضور رئیس مرکز قرآنی امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولین موسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4082998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha