۲۷ آبان ۱۳۸۵، ۱۲:۳۱

مدیرکل دفتر امور انرژی سازمان مدیریت در گفتگو با مهر خبر داد :

بررسی سناریوهای مختلف قیمت نفت و بنزین در بودجه 86

بررسی سناریوهای مختلف قیمت نفت و بنزین در بودجه 86

احمد داوودی با بیان این که سازمان مدیریت درحال بررسی سناریوهای مختلف قیمت نفت و بنزین در بودجه سال 86 است، تاکید کرد: هیچ گونه قراری مبنی بر این که قیمت نفت در بودجه سال آینده بین 40 تا50 دلار باشد، گذاشته نشده است.

مدیر کل دفتر امور انرژی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این که گنجاندن قیمت نفت و بنزین در بودجه سال 86 هنوز در مراحل بررسی در سازمان مدیریت قرار دارد، گفت : تاکنون هیچ گونه قیمت و یا قراری برای تعیین قیمت نفت یا بنزین در بودجه سال آینده  گذاشته نشده است.

احمد داوودی با اشاره به این که برای قیمت گذاری نفت و بنزین در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار داریم، تصریح کرد: هیچ گونه قراری مبنی بر این که قیمت نفت برای سال آینده  بین 40 تا50 دلارتعیین شود، گذاشته نشده است.

وی با تاکید براین که اعداد و ارقام بودجه هنوز مشخص نیست، اظهار داشت : سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشورهنوز در مورد بنزین و یا نفت به ارقام مشخصی نرسیده است.

به گفته مدیر کل دفتر امور انرژی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، در حال حاضر این سازمان در حال بررسی حالت های مختلف قیمت‌ها است.

وی اضافه کرد: البته پیش بینی هایی در مورد قیمت بنزین و نفت صورت گرفته، اما این که قیمت ها به چه میزان خواهد بود، مشخص نیست.  

گفتنی است، گزارش‌های منتشره شده حاکی از آن است که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در حال بررسی کارشناسی تدوین لایحه بودجه سال 86 بر مبنای قیمت نفت 40 و 45 دلار است.

کد خبر 408445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha