۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱

در مسابقات والیبال جوانان کشور؛

جوانان والیبالیست قم در لیگ دسته اول باقی ماندند

جوانان والیبالیست قم در لیگ دسته اول باقی ماندند

قم - مربی تیم والیبال جوانان قم گفت: جوانان والیبالیست قم در مسابقات والیبال جوانان کشور در لیگ دسته اول باقی ماندند و امتیاز قم را حفظ کردند.

مجید براتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم والیبال جوانان پسر استان قم که در مسابقات جوانان دسته اول کشور در کرمانشاه شرکت کرده بود در نهایت با کسب ۵ امتیاز از ۴ بازی به کار خود پایان داد و توانست با بقا در لیگ دسته اول امتیاز قم در این سطح را حفظ کند.

وی افزود: تیم والیبال جوانان قم که در ۳ بازی گذشته خود در این مسابقات با امتیاز بسیار نزدیک نتیجه را به حریفان واگذار کرده بود در آخرین مسابقه خود دوشنبه شب برابر خوزستان قرار گرفت و موفق شد در یک بازی دیدنی با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهد و با احتساب ۲ امتیازی که بازی‌های قبل به دست آورده بود ۵ امتیازی شود.

مربی تیم والیبال جوانان قم گفت: در این بازی تیم والیبال قم در ست اول رقابتی بسیار نزدیک و نفس گیر با تیم خوزستان داشت و در ماراتن امتیازات در نهایت با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ حریف خود را شکست داد اما در ست دوم این تیم خوزستان بود که توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ تیم والیبال قم را شکست دهد تا ۲ تیم درست شماری برابر شوند.

براتی بیان داشت: تیم والیبال جوانان قم در ست سوم همانند ست اول دست از تلاش نکشید و با ارائه یک بازی خوب و تماشایی در حالی که خوزستان برای پیروزی در این ست به آب و آتش می‌زد توانست ۲۷ بر ۲۵ تیم خوزستان را شکست دهد و دومین ست را نیز از تیم حریف بگیرد.

وی عنوان کرد: در ست چهارم و سرنوشت ساز بازی، جوانان والیبال قم که نمی‌خواستند بدون پیروزی به کار خود در این مسابقات پایان دهند عملکردی بسیار خوب داشتند و در نهایت موفق شدند ۲۵ بر ۲۰ تیم خوزستان را شکست دهند و ۳ بر یک برنده این بازی شوند ضمن این که علی دلیر از قم به عنوان بازیکن برتر بازی انتخاب شد.

مربی تیم والیبال جوانان قم تصریح کرد: تیم والیبال قم پیش از این در ۳ بازی خود ابتدا ۳ بر یک برابر کرمان تن به شکست داد، سپس ۳ بر ۲ مغلوب کرمانشاه شد و در بازی سوم با همین نتیجه به کردستان باخت و تنها تیمی بود که توانست از کرمانشاه امتیاز بگیرد تا بدین ترتیب در رده سوم جدول گروه خود قرار گرفته و در دسته اول باقی بماند.

براتی افزود: هانی حسنی، محمدحسین محمدی تبار، رضا گودرزی،  علیرضا شهبازی، علی دلیر  ، محمد حسین رضایی، علیرضا پادام  ، علی جساس،  مهدی بیگدلی، احسان حسین پور،  سید امیر حسین خاتمی و مصطفی ستاری بازیکنان این تیم بودند.

کد خبر 4084809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha