۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۱

مدیر کل آموزش بعثه مقام معظم رهبری:

حجاج تا پنجم مهر به کشور بازمی گردند

حجاج تا پنجم مهر به کشور بازمی گردند

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه فضای معنوی حج فرصت خوبی را برای حجاج فراهم کرده است گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد و زائران تا ۵ مهر به تدریج به کشور باز می گردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمدی مدیر کل آموزش بعثه مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین سمنانی کارشناس مذهبی در مصاحبه با برنامه " با کاروان حج" رادیو گفت و گو به بررسی اهمیت حج و آخرین اخبار از بازگشت حجاج پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی درباره بازگشت حجاج به میهن گفت: تعدادی از زائران با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در مدینه هستند. فضای معنوی حج فرصت خوبی را برای حجاج فراهم کرده است. هیچ مشکلی وجود ندارد و زائران تا ۵ مهر به تدریج به کشور باز می گردند.

همچنین در بخش دیگری از برنامه حجت الاسلام و المسلمین سمنانی درباره جایگاه حج در غدیر گفت: پیامبر(ص) در روز غدیر به حاضران در واقعه می گوید هیچ کس به حج مشرف نشده مگر کسی که تا این لحظه هر گناهی انجام داده است بخشیده شده باشد و زمانی که حجش تمام می شود، نامه اعمالش پاک می شود و فرشتگان نامه اعمالش را از نو می نویسند.

وی افزود: حجاج مورد لطف خداوند قرار دارند. خداوند همه هزینه های حج را به گونه ای دیگر وارد زندگی حاجی می کند و در واقع آن را بر می گرداند.

کد خبر 4085982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha