۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۴۲

۲۶ شهریورماه جاری؛

دومین محفل خاطره‌گویی رزمندگان یزدی برگزار می‌شود

دومین محفل خاطره‌گویی رزمندگان یزدی برگزار می‌شود

یزد ـ معاون فرهنگی حوزه هنری یزد از برگزاری دومین محفل خاطره «پایداری» با حضور راویان و یادگاران دفاع مقدس در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، حسام سالکی با اشاره به راه اندازی محافل ماهانه خاطره‌گویی رزمندگان، راویان و یادگاران دوران دفاع مقدس یزد با عنوان «پایداری» از مردادماه امسال اظهار داشت: دومین نشست این محفل، یکشنبه ۲۶ شهریورماه، ساعت ۲۰ در نارنجستان هنر حوزه هنری استان برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از علاقه‌مندن به ویژه رزمندگان و راویان جهاد هشت ساله برای شرکت در این برنامه افزود: در این مراسم تعدادی از راویان و رزمندگان یزدی خاطرات خود را از سال‌های مقاومت، جانفشانی و ایثارگری جوانان این مرز و بوم در برابر ارتش متجاور رژیم بعث عراق بیان می‌کنند.

سالکی ادامه داد: این محفل با همکاری مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر، حوزه هنری یزد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، نخستین محفل خاطره «پایداری» پنجم مردادماه امسال همزمان با سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد با حضور جمعی از فرماندهان، راویان و یادگاران دفاع مقدس و قشرهای مختلف مردم در این مرکز برگزار شد.

کد خبر 4086519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha