۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۲۵

علی اکبر کریمی:

حمایت از واحدهای صنعتی اقماری به عنوان مکمل صنایع بزرگ ضروری است

حمایت از واحدهای صنعتی اقماری به عنوان مکمل صنایع بزرگ ضروری است

اراک- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی، حمایت از واحدهای صنعتی اقماری به عنوان مکمل و تولید کننده تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ، ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز چهارشنبه در جریان بازدید از یک شرکت تولیدکننده تجهیزات جانبی دیگ های بخار در اراک اظهار داشت: واحدهای صنعتی تولید کننده تجهیزات جانبی، با فعالیت خود شرایط مناسبی را برای تامین ابزار و امکانات مورد نیاز واحدهای صنعتی بزرگ فراهم می کنند و در واقع مکمل واحدهای بزرگتر هستند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حقیقت فعال بودن واحدهای صنعتی کوچک و اقماری در کنار صنایع بزرگ، از سویی زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ و از سوی دیگر رونق بخشی به این واحدها با توجه به نیاز به تولیدات آنها فراهم می کند.

کریمی خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور، از وجود صنایع بزرگ برخوردار است، بنابراین بستر مناسبی در این استان برای فعالیت صنایع اقماری فراهم است که باید به نحو مطلوب از این ظرفیت بهره گیری شود.

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این رابطه بایستی از پتانسیل خوبی که استان مرکزی از نظر وجود متخصصان و مهندسان مجرب دارا است، برای رونق اقتصادی و صنعتی و توسعه استفاده کرد.

وی ادامه داد: رونق تولید و صنعت در صنایع کوچک و متوسط، به دنبال خود زمینه افزایش اشتغال و کاهش بیکاری را فراهم می کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهر اراک در زمینه صنایع اقماری شرکت های موفقی دارد که بایستی زمینه رونق تولید در این شرکت ها و صادرات محصولات آنها فراهم شود که این مهم از طریق افزایش کیفیت تولید و شناخت بازارهای هدف ممکن می شود.

کد خبر 4086619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha