۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۱۸

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی عنوان کرد:

مدیران باید به درخواست ها و مشکلات مردم رسیدگی کنند

مدیران باید به درخواست ها و مشکلات مردم رسیدگی کنند

مشهد- معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولین باید به ارتباطات خود نظام دهند و مشکلات ،پیشنهادات و انتقادات های مردم را طوری دریافت کنند که امکان رسیدگی به همه آن ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی ظهر یکشنبه در افتتاحیه و انتخابات اعضای هیات ریئسه پارلمان مشورتی زنان مشهد که در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد:امروز از طریق اقدامات صورت گرفته هزار و۲۰۰ بانوی توانمند استان از اقشار مختلف در امر مشارکت نظام مند توسعه استان فعالیت می کنند.

وی افزود : هدف ما از ایجاد پارلمان مشورتی زنان مشهد گردآوری جمعی از زنان توانمند و ایجاد درگاهی ارتباطی  میان آنان است  به همین دلیل از اعضای این پارلمان درخواست داریم ارتباط خودبا دیگر زنان توانمند استان را حفظ کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد:یکی از انواع مشارکت هایی که امروزه جای خالی آن در کشور محسوس است،مشارکت ساختار مند و نظام مند است بدین معنا که ما باید در طول زمان بستر مشارکت نظام مند را برای مردم فراهم کنیم تا موجب شکوفایی استعدادها شویم.

حسینی ادامه داد: مسئولین باید به ارتباطات خود نظام دهند و مشکلات ،پیشنهادات و انتقادات های مردم را طوری دریافت کنند که امکان رسیدگی به همه آن ها فراهم شود. نظام دهی به تشکل های غیر دولتی نیز با همین هدف صورت پذیرفته است .

وی خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته تلاش شده تا به حوزه جایگاه و نقش زنان در جامعه توجه شود که راه اندازی پارلمان های مشورتی بانوان در شهرهای خراسان رضوی در این راستا انجام شده است که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت نهایت استفاده را در حل مشکلات زنان و دیگر اقشار ببریم.

کد خبر 4089513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha