۲۸ آبان ۱۳۸۵، ۱۵:۲۷

بهشاد یاورزاده در گفتگو با مهر:

برای تکرار قهرمانی به دوحه می رویم/ اردوی برزیل برای تیم امید مثمرثمر بود

برای تکرار قهرمانی به دوحه می رویم/ اردوی برزیل برای تیم امید مثمرثمر بود

هافبک تیم فوتبال امید ایران گفت: تنها هدفمان در بازیهای آسیایی دوحه دفاع از عنوان قهرمانی است که در دوره های گذشته نیز نصیب ایران شده است.

بهشاد یاروزاده با بیان این مطلب به خبرنگار مهر، گفت: طی یکسال و نیم اخیر تیم امید اردوهای متعددی را پشت سرگذاشته است و با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی دوحه حضور می یابیم. برای ما به عنوان قهرمان دو دوره گذشته مسابقات هدف اصلی تکرار مقام قهرمانی است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن اردوی تیم فوتبال امید ایران در برزیل عنوان داشت: در این اردو امکانات خوبی را در اختیار داشتیم و با تیمهای مطرحی چون سائوپولو ، پالمیراس و سانتوز بازی کردیم. تنها حسن بازی با چنین تیمهای افزایش اعمتاد بنفس بازیکنان بود. از این پس مصاف با تیمهای چون کره جنوبی وژاپن برای تیم امید دشوار نیست زیرا بازیکنان این تیم تجربه بازی برابر بازیکنان مطرح برزیلی چون زی روبرتو ، مارکوس و... را دارند.

هافبک تیم فوتبال امید ایران اذعان داشت: در جریان بازیهای دوستانه در برزیل بازیکن ثابت تیم بودم و از دید مربیان عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشتم. حتی در بازی برابر سائوپولو گل دوم تیم را وارد دروازه حریف کردم.

یاورزاده شانس خود را برای همراهی تیم فوتبال امید ایران در بازیهای آسیایی دوحه زیاد دانست و گفت: در یک سال و نیم گذشته در تمام اردوهای تیم امید حاضر بوده و در گلهای زیادی را به ثمر رسانده ام . با این شرایط گمان نمی کنم مربیان تیم امید در آخرین لحظه نام مرا از فهرست بازیکنان امید خارج کنند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم پیش از برگزاری دیدارهای هفته دهم لیگ برتر، گفت: به واسطه همراهی تیم فوتبال امید دراردوی برزیل چیزی در حدود 10 روز از تیم دور بودم، اما این طور که پیداست تیم با تمرین کافی به مرز آمادگی لازم برای حضوری قدرتمند در ادامه بازیهای لیگ برتر رسیده است.

کد خبر 409004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha