۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۷

برپایی نمایشگاه نقاشی و نقاشی‎خط در نیاوران

برپایی نمایشگاه نقاشی و نقاشی‎خط در نیاوران

نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشی‎خط علیرضا و شاهین اسکندری، جمعه ۳۱ شهریور ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشیخط علیرضا اسکندری و شاهین اسکندری از ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران در حالی برپا می شود تا تفاوت آثار دو نسل در این نمایشگاه به نمایش در آید.  

علیرضا اسکندری از شاگردان محمود فرشچیان، رحیم ناژفر، مجید مهرگان و حسین تنکابنی بوده که تاکنون آثارش در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور به نمایش درآمده است.

شاهین اسکندری فرزند وی نیز پس از ۱۶ سال فعالیت حرفهای برای نخستین بار آثار خود را به نمایش میگذارد. در این نمایشگاه علیرضا اسکندری به همراه  شاهین اسکندری، ٦٠ اثر از آثار خود را که در سه سال اخیر به اجرا در آمده است، در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

 شباهتها و تفاوتهای آثار این دو نسل و تکنیکهای متفاوت و خلاقانه آنها برای نمایش و ارایه آثار نوین، از ویژگی‌های نمایشگاه این پدر و پسر است.

علاقمندان میتوانند برای دیدن این آثار در روزهای غیر تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به گالری شماره ۱ فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

کد خبر 4092331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha