۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱

استاندار البرز:

رویکرد استانداری البرز تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی است

رویکرد استانداری البرز تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی است

کرج - استاندار البرز گفت: رویکرد استانداری البرز تحقق سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی ظهر چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، ضمن براز خرسندی به‌واسطه حضور در البرز، اظهار کرد: حضور در این استان انتخاب بنده بوده است.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به نیاز کشور و تأکید مقام معظم رهبری به مقوله اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال رویکرد بنده نیز به این مباحث معطوف است، افزود: پویایی اقتصاد استان البرز و کشور پیرو سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری الزامی است.

استاندار البرز با اشاره به لزوم توجه به کارگروه‌های اقتصادی نظیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به‌موجب بهبود شرایط اقتصادی و توسعه اشتغال، تصریح کرد: بازدید میدانی از بخش‌های تولیدی و صنعتی برای رفع مشکلات این بخش ضروری است.

نجفی ضمن قدردانی از زحمات سید حمید طهائی استاندار سابق البرز، اظهار کرد: بنا نداریم رویه سابق امور پیش‌گرفته شود، توسعه اشتغال البرز در اولویت قرار دارد چراکه این مهم در شرایط نامناسب و بدی به سر می‌برد.

وی با اشاره به مشکل رشد جمعیتی و مهاجرت در استان البرز، خاطرنشان کرد: علی‌رغم وجود تمام مشکلات باید در راستای رسیدن به نقطه ایده آل از بعد اشتغال و اقتصاد تلاش کنیم، قرار گرفتن البرز در جایگاه ۲۹ کشوری از این حیث قابل‌قبول نیست.

استاندار البرز ادامه داد: با تمام تنگناهای موجود در البرز باید نقشه راهی به‌منظور برون‌رفت از این مشکلات پیش‌گرفته شود، حضور مدیران کل در جلساتی که با حضور استاندار برگزار می‌شود الزامی است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم عمده جلسات اقتصادی و اشتغال استان با حضور بنده برگزار شود، افزود: هیچ بهانه‌ای جز جلسه با وزرا؛ به‌منظور عدم حضور در جلسات موردقبول واقع نخواهد شد، این امر موردتوجه مدیران بانکی نیز قرار خواهد گرفت.

نجفی با اشاره به اینکه استان البرز برون‌رفت از مشکلات اقتصادی به همکاری همگانی نیاز دارد، ادامه داد: مهاجرت بیش‌ازحد به استان البرز دلیلی برای باقی ماندن در این وضعیت نیست.

کد خبر 4092588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha