۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۴:۲۸

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران:

قابلیت های سرمایه گذاری در مازندران بالا است

قابلیت های سرمایه گذاری در مازندران بالا است

ساری - رئیس خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران با اشاره به آمادگی سرمایه گذاران چینی در استان گفت: قابلیت‌های سرمایه گذاری در استان نسبت به دیگر استان‌ها بالا است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی رضوی ظهر چهارشنبه در نشست با سرمایه گذاران چینی و ایرانی در سالن اجتماعات این تشکل با حضور نمایندگان استانداری، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و سازمان صنعت، معدن وتجارت برگزار شد خطاب به سرمایه گذار ایرانی مقیم چین گفت: قابلیت‌ها و پتانسیل‌های سرمایه گذاری در استان مازندران نسبت به خیلی از استان‌های کشور بیشتر است و شرایط برای سرمایه گذاری کاملاً مهیا است.

رضوی آمادگی بخش خصوصی استان منجمله خانه صمت و اتاق بازرگانی را برای مساعدت به سرمایه گذاران خارجی و ایرانی در استان اعلام و بر اهمیت ایجاد اشتغال در استان تاکید کرد و افزود: استان منابع زیادی دارد اما یکی ازامتیازات بزرگی که مازندران از آن برخوردار بوده وجود فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی در استان است.

رئیس خانه صنت مازندران خاطرنشان کرد؛ دولت تلاش می‌کند تیمی را که موضوع سرمایه گذاری را دنبال می‌کند کاملاً با هم هماهنگ و عملیاتی کنند و بزودی طرح‌های سرمایه گذاری صنعتی و معدنی را به سرمایه گذاران معرفی و آن طرح‌ها را پشتیبانی خواهند کرد.

تهمینه اسدی نماینده استانداری مازندران در این نشست با برشمردن مزیت‌ها و ویژگی‌های استان از آمادگی کامل مدیران و مقامات مازندران برای سرمایه گذاری بیشتر در استانخ برداد و گفت: منابع مادی و انسانی ویژه ای در استان داریم بنابراین بستر سرمایه گذاری در این منطقه بخوبی فراهم است.

پرویزخالقی معاون مدیرکل اقتصادی استان نیز گفت: در حال حاضر معافیت‌های قابل توجهی برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته شده است و سرمایه گذاران خارجی می‌تواند هر وقت اراده کردند باارائه گزارش و صورتحساب حسابرسی شده به سازمان سرمایه گذاری خارجی ایرانکل سود و سرمایه خود را از کشور خارج کند و حتیصددرصد مالکیت را بنام خود در داخل ثبت کنند.

جهانگیر بای لاشکی معاون برنامه ریزی سازمان صمت استان در این نشست با اشاره به اینکه متولی سرمایه گذاری در حوزه صنایع ومعادن سازمان صنعت، معدن وتجارت است عنوان کرد: این سازمان تمامی مجوزهای را از طریق مراجع و سازمان‌های ذیرط به انجام می‌رساند و پنجره واحد سرمایه گذاری نیز برای این منظور داریم و در تمامی مراحل اخذ مجوز و ادامه کار همراهـی لازم را خواهیـم داشت.

کد خبر 4092859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha