۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۴۶

پورحسن اعلام کرد:

دلیل تاخیر در قرعه کشی لیگ والیبال/ امسال دنبال تیم‌ها نمی‌دوم!

دلیل تاخیر در قرعه کشی لیگ والیبال/ امسال دنبال تیم‌ها نمی‌دوم!

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال دلایل تاخر در قرعه کشی لیگ برتر والیبال را اعلام کرد و گفت: طبق برنامه مسابقات ۲۷ اسفند تمام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر پورحسن درباره دلایل تاخیر در قرعه کشی لیگ برتر والیبال گفت: ما از تیم ها خواسته ایم که با رعایت ۶ آیتم ساده، آمادگی خود را برای حضور در لیگ اعلام کنند ولی فقط چند تیم مدارکشان کامل بود.

وی افزود: اگر قرار باشد امسال هم قرعه کشی کنیم و تیم ها مدارکشان را ندهند و بعد بخواهم دنبال آنها بدوم تا مدارکشان را کامل کنند، این دیگر امسال کار من نیست. اگر هم تیمی مدارکش کامل نباشد و آنرا در قرعه کشی قرار دهم و واسطه بتراشند، این هم کار من نیست.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: بهتر است مراسم قرعه کشی چند روزی عقب بیافتد. هر تیمی هم مدارکش را کامل نکند در مسابقات نخواهد بود.

پورحسن درباره اینکه آیا مراسم قرعه کشی ممکن است با حضور سه تیم برگزار شود؟ گفت: خیر، باید حداقل ۶ تیم در قرعه کشی حضور داشته باشند.

وی درباره اینکه مسابقات لیگ آیا به صورت پلی آف برگزار می شود یا در زمین بی طرف، گفت: قرار شد مسابقات به صورت پلی آف برگزار شود. پیشنهاد من این بود که اگر چهار تیم برتر ذی نفع نباشند، مثل تیم های تهرانی یا ارومیه ای، مسابقه آنها در یک شهر بی طرف مثل اردبیل برگزار شود که این پشنهاد را قبول نکردند. برای همین قرار شد لیگ تا آخر به صورت پلی آف برگزار شود. در این صورت و طبق برنامه، لیگ ۲۷ اسفند تمام خواهد شد.

کد خبر 4093441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha