مرتضی صفاری:

امامزادگان مامن و پناهگاه مردم اند

امامزادگان مامن و پناهگاه مردم اند

مرتضی صفاری نطنزی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی امامزاده آقا علی عباس(ع) اظهار کرد: امامزادگان در سطح کشور مآمن و پناهگاه مردم مؤمن و مذهبی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی صفاری نطنزی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی امامزاده آقا علی عباس(ع) اظهار کرد: امامزادگان در سطح کشور مآمن و پناهگاه مردم مؤمن و مذهبی است و سالیانه شاهد حضور میلیونی زائران و گردشگران در جوار حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان سطح شهرستان نطنز هستیم.

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرستان نطنز به‌ عنوان خاک اولیا الله که افتخار میزبانی 36 امامزاده را در خود دارد، می‌تواند مقصد گردشگران مذهبی باشد و از آن‌ها پذیرایی کند.

وی گفت: امامزاده آقا علی عباس(ع) هم‌اکنون خود یک پایگاه اصلی گردشگران مذهبی است و امامزاده شاه سلطان حسین هم که عموی بزرگوار امام زمان(عج) هستند با توجه به اینکه در کنار اتوبان نطنز به اصفهان قرار دارد هم می‌تواند با توسعه و تزریق بودجه و امکانات به پایگاه گردشگری تبدیل شود.

صفاری نطنزی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و خیرین با سرمایه‌گذاری بتواند به روند توسعه اماکن متبرکه شهرستان نطنز سرعت ببخشند و این نکته را باور داریم تا در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با توسعه امامزادگان شاهد توسعه گردشگری مذهبی و ایجاد اشتغال در شهرستان نطنز باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان: حضور بیش از ۴ میلیون زائر در امامزاده آقاعلی عباس

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به حضور بیش از ۴ میلیون زائر در امامزاده آقاعلی عباس(ع) از داخل و خارج از کشور گفت: امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) سالیانه پذیرای بیش از ۴ میلیون نفر زائر از داخل و خارج از کشور هستند و مایه افتخار و سرافرازی و روشنگری و هدایت‌گری برای مردم منطقه هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه از  استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در آیین افتتاحیه پروژه های امامزاده آقا علی عباس(ع) و در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، اظهار داشت: امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد(ع) سالیانه پذیرای بیش از 4 میلیون نفر زائر از داخل و خارج از کشور هستند و مایه افتخار و سرافرازی و روشنگری و هدایت‌گری برای مردم منطقه هستند.

وی در ادامه افزود: آیت الله ناصری ‌فرمودند ای کاش من خادم این دو برادر شهید و امامزاده معظم بودم. این منطقه مردمی سخت کوش و بزرگوار دارد که مراسم معنوی پر از فیوضات زیادی را در این منطقه برگزار می‌کنند، در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در این مجموعه فعالیت اشتغال و اقتصادی صورت گرفته است و خدا را سپاس می‌گوییم که برای جوانان منطقه فرصت اشتغال در بازارچه این مکان مقدس فراهم آمده است و امیدواریم بتوانیم این دستاوردها را توسعه بدهیم.

حجت الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: مدیریت آستان مقدس امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد قدم‌های خوبی در راستای افتتاح ساختمان هتل و بازارچه  برداشتند و همکاری‌های خوبی در این زمینه نیز داشتند، اگرچه اقدامات صورت گرفته بارهای مالی و بدهی‌های مالی برای مجموعه داشته است اما اقدامات صورت گرفته بسیار ارزنده و مهم و اثرگذار است و ارزش مادی و معنوی بسیاری به همراه دارد.

کد خبر 4095168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha