۵ مهر ۱۳۹۶، ۸:۰۶

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین:

خوش حجابی در قزوین را تبلیغ می کنیم

خوش حجابی در قزوین را تبلیغ می کنیم

قزوین- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین گفت: با ساماندهی متمرکز آمران به معروف و ناهیان از منکر برای تبلیغ و ترویج «خوش حجابی» در ایام محرم اقدام می کنیم.

حجت الاسلام موسی صفی خانی درحاشیه همایش طلایه داران معروف درگفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت:دریک کار مشترک بانیروی انتظامی، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغات اسلامی توانستیم همایش طلایه داران معروف را برگزار کنیم.

وی افزود: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و جمعی از بانوان هیئت های مذهبی درصددیم در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همت کرده و با تذکر و نصیحت زمینه رعایت شئونات اسلامی را فراهم کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین تصریح کرد:دراین طرح بیشتر از بانوان آموزش دیده استفاده خواهیم کرد تا کسانی که «خوش حجاب» نیستند توسط این بانوان به رعایت مناسب تر حجاب دعوت شوند.

صفی خانی یادآورشد: در اجرای این فریضه در ایام محرم تعداد ۳۰۰ تن از بانوان از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ۱۰۰ تن از سوی تبلیغات اسلامی پیش بینی شده که نسبت به تذکر لسانی و امر به معروف در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام خواهند کرد.

منکرات با پدیده های جدید ترویج می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین بیان کرد: متاسفانه اخیرا منکرات و رعایت نکردن شئونات اسلامی با روشهای جدیدی دیده می شود که به نظر می رسد باید نیروهای انقلاب در این عرصه ساماندهی بهتری داشته باشند.

وی گفت: متاسفانه در برنامه های فرهنگی چشم انداز نداریم به همین دلیل به نتایج خوبی دست نیافته ایم زیرا یک سال با جدیت کار می کنیم و یک سال همه فعالیتها رها می شود و این روش منطقی نیست.

صفی خانی اظهارداشت: امیدواریم با برگزاری همایشهای تخصصی و ساماندهی مناسب نیروهای انقلابی و ارزشی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بویژه در ایام محرم بتوانیم بهتر از گذشته عمل کرده و در ترویج شئونات دینی به اهداف تعیین شده دست یابیم.

کد خبر 4099085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha