۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۰

سرمربی پدیده مشهد:

پدیده بازی سختی مقابل پارس جنوبی دارد

پدیده بازی سختی مقابل پارس جنوبی دارد

بوشهر - سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با اشاره به اینکه پدیده و پارس جنوبی امتیازات خوبی را تاکنون جمع کرده‌اند، گفت: پدیده بازی سختی مقابل پارس جنوبی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار پدیده مشهد مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: دو تیم پدیده و پارس جنوبی تا اینجای فصل امتیازات خوبی را کسب کرده‌اند.

وی روند بازی‌های پدیده را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: در حالی که پنج مسابقه از هشت مسابقه خود را در خارج از خانه برگزار می‌کنیم ولی عملکرد خوبی داشته‌ایم و این امتیازات نتیجه همدلی در تیم است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه دعوت دو بازیکن تیم پدیده به تیم ملی خوشحال‌کننده است، اضافه کرد: تیم پدیده ظرفیت این را داشت که چهار بازیکن در تیم ملی داشته باشد و انتظار داریم بازیکنان در ادامه لیگ شایستگی‌های خود را بهتر نشان دهند.

وی به صدرنشینی تیم پارس جنوبی جم در جدول رده‌بندی لیگ برتر اشاره کرد و افزود: تلاش خود را می‌کنیم مقابل تیم پارس جنوبی صدرنشین نتیجه خوبی را کسب کنیم.

مهاجری با بیان اینکه پارس جنوبی جم و پدیده مشهد به سختی این امتیازات را جمع کرده‌اند، ادامه داد: از جمله عوامل موفقیت این دو تیم می‌توان به شرایط و اردوهای مناسب پیش فصل اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه تیم پدیده دنبال انجام یک بازی هوشمندانه در بازی فردا است، گفت: تیم جم تماشاگران بسیار خوبی دارد و ورزشگاه را پر می‌کنند که نشاط و شور خاصی را در ورزشگاه ایجاد می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد شرایط زمین تمرینی تیمش در جم را خوب ندانست و گفت: انتظار داریم میزبان زمین تمرینی مناسبی را در اختیارمان قرار دهد.

کد خبر 4100075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha