۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۹

عضو شورای شهر بندرعباس:

تکلیف دو دروازه ورودی شهر بندرعباس مشخص شود

تکلیف دو دروازه ورودی شهر بندرعباس مشخص شود

بندرعباس - عضو شورای شهر بندرعباس گفت: متاسفانه در دوره سوم شورای شهر قراردادهایی با شهرداری برای احداث دو دروازه در دو ورودی شهر امضا شده که با گذشت چندین سال هنوز به سرانجام نرسیده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، کیانوش جهانبخش عصر سه شنبه در جلسه شورای شهر بندرعباس با انتقاد از برخی بداخلاقی ها در مورد عملکرد دوره های گذشته شورای شهر بندرعباس بیان داشت:  بنده عضو شورای چهارم شهر بندرعباس بودم و از شورای سوم انتقادی نکردم، نباید این بداخلاقی ها در شورا رواج پیدا کند و برخی با مصاحبه های تخریبی عملکرد دوره های قبل شورا را به چالش بکشند.

وی عنوان کرد: دو قرارداد در شهرداری وجود دارد که در دوره سوم شورای شهر بندرعباس جهت احداث دروازه قرآن و دروازه خلیج فارس به امضا رسیده است و شهرداری متولی ساخت این دو دروازه مشخص شده است. اما با گذشته بیش از چهار سال هنوز تکلیف این دو دروازه مشخص نیست.

جهانبخش خاطرنشان کرد: متاسفانه فلسفه احداث این دو دروازه مشخص نیست و الگو و معماری این بناها هیچ شباهتی با دروازه و نمادی که قابل ارائه باشد نیست. همچنین داربست های غیرایمن که دور این بناها وجود دارد که جای نگرانی برای شهروندان بوجود آورده است.

وی با بیان اینکه خودم را یک عضو از خانه مطبوعات می دانم، بیان داشت: همان‌طور که شهرداری با پیمانکار قرارداد دارد، پیمان ما هم با مردم است، در مقابل دیدگان محیط زیست، فاضلاب از طریق خور گورسوزان وارد دریا می‌شود اما صحبتی نمی‌کنند و اظهارنظری ندارند  اما در این راستا پلاژ بانوان را تبدیل به یک موضوع امنیتی کرده‌اند.

کد خبر 4103731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha