۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸

رئیس هیئت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ تنیس روی میز با حضور مدرس بین المللی

برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ تنیس روی میز با حضور مدرس بین المللی

یاسوج- رئیس هیئت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ تنیس روی میز با حضور مدرس بین المللی این رشته در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیان دهرابپور پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این کلاس ازیکم لغایت هفتم مهرماه و باحضور غلامرضا توتونچی مدرس بین المللی فدراسیون تنیس روی میز کشور برگزار شد.

دهراب پور تصریح کرد: در این کلاس ۱۵ نفر از آقایان و بانوان از شهرهای گچساران، دیلم، یاسوج و سی سخت حضور داشتند و زیر نظر مدرس اعزامی، با اخرین تکنیک ها و تاکتیک های انفرادی و تیمی این رشته آشنا شدند.

دهراب پور بیان کرد: این کلاس بصورت تئوری در سالن آمفی ئتاتر اداره کل و بصورت  عملی در محل خانه تنیس روی میز استان واقع در مجموعه کوثر بانوان برگزار و در پایان از شرکت کنندگان آزمون های تئوری و عملی گرفته شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان در پایان از حمایت فدراسیون و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در برگزاری این دوره تقدیر کرد و از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ تنیس روی میز در مهرماه به میزبانی شهر گچساران خبر داد و از علاقمندان به این رشته خواست جهت ثبت نام و کسب اطلاع به دفاتر این هیئت در شهرستانها مراجعه کنند.

کد خبر 4104231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha