۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱

معاون حقوقی، امورمجلس وهماهنگی اموراستان ها:

سازمان های مردم نهاد تقویت شوند/ ضرورت توجه به ورزش بانوان

سازمان های مردم نهاد تقویت شوند/ ضرورت توجه به ورزش بانوان

بجنورد- معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان بر تقویت سازمان های مردم نهاد، ورزش بانوان و حضور پررنگ تر بخش خصوصی در ورزش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر رضا خادم ظهر چهار شنبه در آئین معارفه مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی ضمن تاکید بر تقویت سازمان های مردم نهاد، ورزش بانوان اظهار کرد: توجه به ورزش بانوان از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است.

خادم همچنین  بر واگذاری بیش از ۳۰ درصد از فضاهای ورزشی به ورزش بانوان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی از جمله استانهای قهرمان پرور در بسیاری از رشته های ورزشی و جوانان است از این رو مسئولیت وزارت ورزش و جوانان نسبت به این استان دو چندان می شود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان توجه به جوانان و دغدغه های این قشر را از جمله اولویت های اصلی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: تقویت کمی و کیفی سازمان های مردمی از دیگر اولویت های وزارت ورزش و جوانان است و انتظار می رود تعداد سمن های خراسان شمالی در بخش کیفی و کمی افزایش یابد.

خادم همچنین بیان کرد: سرمایه گذاران یک فرصت کوتاه مدت و موقتی نیستند و در صورت داشتن نگاه مقطعی به سرمایه گذاران بخش خصوصی شاهد رکود در ورزش خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از زحمات محمد حسین احمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و خسرو منعمی مدیر کل سابق ورزش و جوانان خراسان شمالی تقدیر و کوروش بهادری به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی معارفه شد.

کد خبر 4104638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha