۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۴۸

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

تجهیز بیمارستان ۲۷۴تختخوابی یاسوج ۴۰میلیارد تومان اعتبارنیازدارد

تجهیز بیمارستان ۲۷۴تختخوابی یاسوج ۴۰میلیارد تومان اعتبارنیازدارد

یاسوج- نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز بیمارستان ۲۷۴ تختخوابی یاسوج ۴۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از چند پروژه عمرانی شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: پروژه بیمارستان ۲۷۴ تخت خوابی یاسوج پیشرفت مناسبی دارد و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

زارعی تصریح کرد: برنامه جامعی توسط استاندار برای آینده استان در دست تدوین است، که بازدیدها و اقدامات انجام گرفته در راستای این برنامه جامع است.

زارعی ابراز داشت: چند پروژه مهم و محوری در مرکز استان داریم که این پروژه ها مطالبه جدی مردم هستند و به عنوان یک ضرورت همه مسئولین بر آن تاکید دارند.

وی افزود: به دلایل مشکلات اعتباری، معارضات و این قبیل مشکلات زمان بهره برداری پروژه ها به تعویق افتاد و با این وجود این پروژه ها تعطیل نشدند و به همت مسئولین این پروژه ها به عنوان مطالبه اصلی مردم تحقق پیدا خواهند کرد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: از پروژه هایی که امروز بازدید شد،  دو پروژه ملی است، که یکی از این دو پروژه بیمارستان ۲۷۴ تخت خوابی یاسوج است که در زمینه تامین اعتبارات تلاش های زیادی در سطح ملی انجام گرفت و پروژه در مراحل پایانی است و برای تجهیزات آن ۴۰ میلیارد تومان  نیاز است، که برای تحقق این میزان اعتبار،  جلساتی برگزار شد و توافقات آن انجام شده است.

وی افزود: از این ۴۰ میلیارد تومان ۸ میلیارد تومان را باید استان تامین می کرد که با جلسه ای که با وزیر بهداشت داشتیم، به صورت خاص و ویژه این ۸ میلیارد تومان نیز در سهم وزارت خانه قرار گرفت.

زارعی با اشاره به دیگر پروژه های مورد بازدید تصریح کرد: پروژه تطویل باند یاسوج نیز دارای منابع ملی است و تاکنون سرعت خوبی داشته است و طبق برنامه به بهره برداری خواهد  رسید.

زارعی گفت: در حوزه ناوگان پیگیری هایی نیز برای پاسخگویی مناسب تر به نیازها  انجام شده است و امید است پروازهای نوبت عصر برقرار شود، پرواز به سایر نقاط کشور نیز عملیاتی شود و یک فرودگاه قوی تر داشته باشیم.

نماینده بوبراحمد و دنا در مجلس گفت: پروازهای روزانه در فرودگاه یاسوج فعال است، اما تلاش بر این است که  افزایش سطح ناوگان و استفاده از هواپیماهای متوسط را داشته باشیم.

زارعی گفت:ما قانع به منابع استانی نیستیم و از منابع ملی هم استفاده می کنیم و همچنین قانع به منابع ملی نیستیم و از منابع استانی نیز استفاده حداکثری داریم و این کار  مشترک را همه ما دنبال می کنیم و اگر در همه جای استان به رغم محدودیت منابع فعالیت های عمرانی وجود دارد، نتیجه کار و اقدامات مشترک است و امید است بتوانیم با تلاش مضاعف، همدلی و هماهنگی استان را به سمت توسعه بیشتر ببریم و شاهد استان توسعه یافته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در پارک جنگلی یاسوج هدفگذاری برای سرمایه گذاری ملی انجام خواهد شد، و اگر بخواهیم از منابع محلی استفاده کنیم، خروجی مناسبی نخواهد داشت و پاسخگوی این ظرفیت بکر نیست و از طریق وزارت نفت در حال پیگیری هستیم که یک مجتمع رفاهی، آموزشی و تفریحی برای کارکنان نفت در جنوب و جنوب غرب ایجاد شود و می خواهیم این ظرفیت گردشگری را فعال کنیم و همچنین زیرساخت ها فراهم و توسعه استان محقق شود.

زارعی افزود:  درآمدهای ناشی از گردشگری عادلانه است و همه بخش های جامعه می توانند در این حرکت سهیم باشند.

کد خبر 4106023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha