۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

آمریکا تهدیدات خود را صرف مقابله با کشورهای ناقض حقوق بشر کند

آمریکا تهدیدات خود را صرف مقابله با کشورهای ناقض حقوق بشر کند

اراک- رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: آمریکا بهتراست تهدیدات خود را صرف مقابله با حکومت های جنایتکار و ناقض حقوق بشر کند و بداند در نظام اسلامی هزاران محسن حججی آماده مقابله با دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عبداللهی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک همزمان با دومین روز از هفته ناجا اظهار داشت: شاهد بودیم که داعش تا پشت مرزهای کشور اسلامی ایران راه یافته بود و امروز با تلاش جوانانی چون شهید حججی و نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی و بسیج با شکست و نابودی مواجه شد.

 رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: امروز داعشیان حتی از کشورهای عراق و سوریه رانده شده اند و این امکان پذیر نبوده مگر با همت و ایثار و فداکاری نیروهای معتقد و مومن به نظام جمهوری اسلامی و اینان با نثار خون خود امنیت امروز کشور را به ارمغان آوردند.

عبداللهی بااشاره به اینکه منش و سیره شهید حججی الگوی رفتاری جوانان ایران اسلامی است، بیان کرد: داعش و اربابانشان بدانند در این سرزمین الهی میلیون ها جوان همانند شهید حججی آماده دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند و آحاد مردم کشور اسلامی در عرصه های مختلف برای مقابله با استکبار و استعمارگران جهانی و هم پیمانان آنها ایستاده اند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خاطرنشان ساخت: عجیب است که آمریکا و هم پیمانانش نمی بینند ایران اسلامی هر روز چند جان نثار را در راه اسلام فدا می کند، نمی بینند که با ایثار و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و نیروهای مخلص بسیج و سپاه تهدیدات دشمنان به ویژه داعش از مرزهای کشور ایران دفع شده است.

وی تصریح کرد: خون های پاک لاله های گلگون کفن و ایثارگری های آنان موجب تامین امنیت امروز شد و پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی برای تامین امنیت داخلی کشور، لحظه ای از ایثار دست نخواهد کشید و عقب نخواهند رفت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: این نیروهای مخلص و جان بر کف حتی در خارج از مرزها نیز آماده هستند تا امنیت کشور تامین شود و بهتر است آمریکا تهدیدهای خود را متوجه کشورهایی کند که با جنایات مختلف، حقوق بشر را زیر پا می گذارند.

کد خبر 4106327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha