۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۴

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:

یاسوج تا ۲۰ سال آینده یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور می شود

یاسوج تا ۲۰ سال آینده یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور می شود

یاسوج- نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تا ۲۰ سال آینده شهر یاسوج از پرجمعیت ترین شهرهای کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید  شهر یاسوج افزود: تبدیل شهر یاسوج به یکی از شهرهای پرجمعیت کشور می تواند در عین اینکه فرصت است،  یک آسیب نیز باشد و اگر توسعه زیرساخت ها  در کنار توسعه فرهنگی و اجتماعی مناسب باشد شهر مناسب و این مهم فرصت خواهد بود و اگر رابطه منطقی بین بخش های گوناگون  نداشته باشیم، فرصت ها تبدیل به آسیب می شوند.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس بیان داشت: اگر رویکرد فرهنگی و اجتماعی اولویت و زیربنای توسعه شهر یاسوج  قرار بگیرد، می توان از روند افزایش جمعیت رویکرد فرصت را متصور باشیم و باید در کنار فعالیت های خدماتی و شهری و عمرانی به این حوزه نیز توجه شود.

زارعی ابراز داشت: شهر یاسوج به عنوان پیشانی مرکز استان جایگاه مهمی در توسعه استان دارد و اهتمام جدی برای توسعه آن ضروری است.

وی تصریح کرد: بین توسعه شهر و عملکرد مسئولان و نگاه مردم رابطه مستقیم وجود دارد و این رابطه مسئولیت ما را مضاعف می کند.

زارعی گفت: هیچ حرکتی در جامعه بدون تعامل و احساس مسئولیت مشترک محقق نمی شود و جزیره ای کار کردن یک آفت خواهد بود و اساس کار در مدیریت شهری و نظام شورایی به عنوان انتخاب و متتخب مردم نیاز به کار جمعی، اشتراک نظر و هماهنگی دارد.

زارعی بر هم افزایی و هم نظری برای توسعه، ساختن شهر و افزایش زیرساخت ها تاکید کرد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز هماهنگی، همدلی و پرهیز از جزیره ای عمل کردن انجام شود، می، توانیم شهر یاسوج را به جایگاه اصلی خود در توسعه برسانیم و همه دستگاه های اجرایی در توسعه آن نقش دارند.

زارعی با اشاره به تبدیل شدن یاسوج به کلان شهر در آینده ای نزدیک ابراز داشت: مسئولیت امروز ما در برابر نسل آینده مهم است و باید برای حل مشکلات و توسعه زیرساخت ها تلاش کرد.

کد خبر 4106788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha