۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۷

امام جمعه ایلام:

کالاهای ایرانی مطابق استاندارد جهانی تولید شوند

کالاهای ایرانی مطابق استاندارد جهانی تولید شوند

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: کالاهای ایرانی باید با کیفیت بالا و مطابق استاندارد جهانی تولید شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  محمدنقی لطفی امروز در دیدار مدیر و کارکنان سازمان استاندارد استان ایلام اظهار داشت: با استاندارد سازی کالاهای داخلی رونق کسب و کار به بازار وارد ساخت و زمینه اشتغال زایی نیز فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: اگر کالاهای ایرانی با کیفیت بالا و مطابق استاندارد جهانی تولید شود قطعا واردات که یکی از ناهنجاری های اقتصادی امروزه است از بین خواهد رفت و مردم نسبت به خرید کالای ایرانی نیز تشویق می شوند.

حجت الاسلام لطفی تصریح کرد: سازمان استاندارد باید با نظارت دقیق بر تولید و توزیع کالاهای ایرانی باب نفوذ دشمن را از طریق واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری ببند و زمینه اشتغال زایی و ریشه کن کردن بیکاری را فراهم سازد.

وی بیان کرد: استاندارد در تمام ابعاد زندگی نقش دارد و در سالم سازی جامعه بسیار موثر است و همه مردم با آن در ارتباط هستند.

وی گفت: صادرات و واردات یکی از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد، دشمن یکی از مسائلی که بسیار بر آن توجه دارند بحث اقتصادی است و قصد دارد با فلج کردن اقتصاد کشور مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و زمینه اجرا کردن اهداف شوم خود را فراهم سازند.

کد خبر 4106895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha