۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸

راه اندازی کانون های همیاران سلامت در دانشگاه فنی حرفه ای

راه اندازی کانون های همیاران سلامت در دانشگاه فنی حرفه ای

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای از راه اندازی کانون همیاران سلامت در این دانشگاه خبر داد.

مهدی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دفتر مشاوره سلامت اخیرا در دانشگاه فنی و حرفه ای راه اندازی شده است، در فاز اول همیارانی از رابطین مشاوره سلامت از بین همکاران دانشگاه انتخاب شدند.

وی ادامه  داد: برخی از این رابطین متخصص روانشناسی بوده و برای برخی دیگر که تخصص روانشناسی نداشتند، کارگاه هایی برگزار شده تا به عنوان رابط مشاوره و سلامت فعالیت کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای از راه اندازی کانون همیاران سلامت خبر داد و افزود: از ابتدای مهرماه این کانون، راه اندازی شده و اواسط نیمسال اول سال جاری نیز نشست کانون های سلامت دانشجویی را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال این هستیم از افرادی که دارای مجوز راه اندازی کلینیک مشاوره و روانشناسی هستند، دعوت کنیم و فضای کافی را در اختیار آنان قرار دهیم که با راه اندازی این کلینیک ها در مراکز و دانشکده های فنی و حرفه ای به دانشجویان و عموم مردم، خدمات ارائه کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: در نیمسال دوم سال تحصیلی جدید نیز با هماهنگی وزارت علوم طرح سیمای زندگی که دو دوره در سطح تمام دانشگاه ها برگزار شده، توسط ما نیز برگزار شود تا با داده هایی که بدست می آوریم، برنامه و کارگاه های آموزشی برگزار کنیم.

کد خبر 4110900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha