۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷

امام جمعه یاسوج:

انقلاب گردنه های صعب العبور را رد کرده است/ تهدیدات کارساز نیست

انقلاب گردنه های صعب العبور را رد کرده است/ تهدیدات کارساز نیست

یاسوج - امام جمعه یاسوج گفت: انقلاب اسلامی گردنه های صعب العبور را رد کرده و تهدیدهای آمریکا بیهوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج افزود: ملت ما ملت خدا دیده و منسجم پشت سر رهبر فرزانه انتقلاب یکی پس از دیگری مراحل مختلف را گذرانده است.

وی بیان کرد: اگر ما اتحاد و انسجام داشته باشیم خداوند با ماست و دشمنان توان مقابله با ما را نخواهند داشت.

حسینی هوشیاری و بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان خارجی و داخلی را ضروری دانست و اظهار کرد: با توکل بر خدا و تکیه به ائمه اطهار وانسجام درونی و توان نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در برابر دشمن خواهیم ایستاد و هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اگر آمریکا بیش از این می توانست با ما مقابله کند کوتاهی نمی کرد و اربده کشی ان به خاطر شت افزود: امریکا با ارتش و سپاه این بازوهای قدرتمند روبرو است و اربده کشی امریکا بخاطر شکستهای پی در پی است که در منطقه خورده است.

حسینی با بیان اینکه آمریکا گرگ صفت است و کاری جزدرندگی ندارد، گفت: ملت ما پشت سر رهبر آگاه، هوشیار و بیدار همیشه در صحنه قرار دارد و توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی عنوان کرد: به یاری ارتش و سپاه مقدر کشور، عوامل آمریکا در منطقه نفس‌های آخر را می‌کشند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به حوادث میانمار گفت:امروز این مسلمانان در آتش و دریا انداخته می شوند و سازمان به اصطلاح حقوق بشر این حوادث را می بینند و برخوردی نمی کند.

حسینی همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی چهارمین شهید محراب گفت: این عالم روحانی الگوی مبارزه با ظالمان و استکبار بوده اند.

کد خبر 4112524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha