۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۷:۳۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد؛

اطفاء یک ساعته آتش سوزی کارگاه تولید قطعات پلاستیکی باقرشهر

اطفاء یک ساعته آتش سوزی کارگاه تولید قطعات پلاستیکی باقرشهر

ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از اطفاء یک ساعته آتش سوزی شب گذشته کارگاه تولید قطعات پلاستیکی باقرشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی صبح شنبه در خصوص آتش سوزی کارگاه تولید قطعات پلاستیکی باقرشهر در جمع خبرنگاران گفت: این حریق ساعت ۲۰:۲۹ شب گذشته در پی تماس از طریق همکارانمان در آتش نشانی باقرشهر و اعلام نیاز به نیروی کمکی، یک ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب به محل آتش سوزی در جاده حسن آباد اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانی باقرشهر از دقایق اولیه در محل حضور داشت و مشغول عملیات بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تشریح محل و وضعیت حادثه آتش سوزی، گفت: محل آتش سوزی یک کارگاه تولید لوازم پلاستیکی به وسعت حدود ۲۰۰ متر بود، که بخشی از آن محوطه رو باز و بخش دیگر مسقف بود، در قسمت مسقف یک نیم طبقه نیز وجود داشت، که محل تولید و نگهداری قطعات تولید شده پلاستیکی بود، که آتش از آن نیم طبقه آغاز شده و به طبقه پایینی و همکف سرایت کرده بود.

ملکی اضافه کرد: شعله های آتش به سرعت در حال سرایت به انبارها و کارگاه های مجاور بود، آتش نشانی باقرشهر در دقایق اولیه تا حدی موفق به کنترل آتش شده بود، که نیروهای آتش نشانی تهران نیز با حضور در محل و هماهنگی لازم با فرماندهی آتش نشانی باقرشهر عملیات را آغاز کرده و به سرعت موفق به مهار شعله های آتش شده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

وی گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیب نرسید و مورد مصدومیت و تلفات جانی نیز نداشتیم و از سرایت آتش به اطراف نیز جلوگیری شد و در ساعت ۲۱:۳۲ پس از خاموش شدن آتش، برای انجام مراحل پایانی، ماموران آتش نشانی تهران، محل را تحویل عوامل آتش نشانی باقرشهر دادند و به ایستگاه خود مراجعت کردند.

کد خبر 4112825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha