۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۳

«زن و چالش های اجتماعی» روی بوم نقاشی به نمایش در می آید

«زن و چالش های اجتماعی» روی بوم نقاشی به نمایش در می آید

سهیلا طیبی در جدیدترین نمایشگاه خود که جمعه ۲۸ مهر در گالری رج افتتاح می شود، زن و چالش های اجتماعی را روی بوم آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی های سهیلا طیبی با عنوان «آینه های روبرو» و با موضوع «زن و چالش های اجتماعی» ۲۸جمعه مهر ساعت ۱۶ در گالری رج برگزار خواهد شد. این نمایشگاه شامل ۱۰ تابلو به اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتی متر و نیز دو تابلو ۱۰۰ در ۱۰۰ است.

سهیلا طیبی در این نمایشگاه تلاش کرده است تا سوژه هایش را از میان هزاران زن که روزمره در تراکنش های ارتباطی شهر با آنها روبرو شده است، انتخاب کند. وی همچنین با به کارگیری از عناصر بی جان همچون کفش، خصوصیات رفتاری افراد را به صادقانه ترین شکل ممکن به تصویر کشیده است.

سهیلا طیبی متولد تهران و کارشناس ارشد ارتباط تصویری تاکنون در نمایشگاه های بسیاری حضور داشته است که از آن میان میتوان به نمایشگاه گروهی نقاشی «جهان صلح» در سال ۸۵، اولین جشنواره هنرهای تجسمی سال ۸۵، شرکت در دوسالانه نقاشی جهان اسلام سال ۸۵، برپایی نمایشگاه گروهی عکاسی سال شهرستان نور سال ۸۹ و برپایی نمایشگاه گروهی چیدمان پرفورمنس «زنی در انتهای غزل» سال ۹۴ اشاره کرد.

طیبی همچنین برپایی یک نمایشگاه انفرادی تایپوگرافی در فرهنگسرای شفق را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

علاقمندان برای بازدید از آثار این نمایشگاه می توانند تا ۸ آبان ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ به گالری رج واقع در خیابان بهشتی (عباس آباد ) پاکستان، کوچه حکیمی، شماره ۴ واحد سه مراجعه کنند.

کد خبر 4114134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha