۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴

رئیس اداره بهزیستی گناباد خبر داد؛

تعداد ۱۲ نابینای مطلق در شهرستان گناباد وجود دارند

تعداد ۱۲ نابینای مطلق در شهرستان گناباد وجود دارند

گناباد- رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: تعداد ۱۲ نابینای مطلق در گناباد وجود دارند که همگی تحت پوشش برنامه های این اداره هستند.

علی آراسته صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر، به مناسب روز عصای سفید اظهار کرد: باید این نکته را همه افراد بدانند روشندلان هیچ چیز کمتر از افراد عادی ندارند و حتی خداوند توانایی هایی به آن ها داده که دیگر افراد شاید از آن بی بهره باشند.

وی افزود: اگر این عزیزان از دیدن محروم هستند ولی هر کدام دلی سرشار از روشنایی دارند و همه آن ها بخاطر داشتن این دل روشن خداوند را شکر می کنند.

رئیس اداره بهزیستی گناباد ابراز کرد: درست است که این روشندلان چشم از این دنیا بسته اند ولی خدا چشمی دیگری به آن ها داده که دنیا و نعمت های الهی را به خوبی درک می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گناباد ۱۲ نابینای مطلق تحت پوشش بهزیستی قرار دارند، همچنین ۲۵۰ نفر در این شهرستان کم‌بینا و یا دچار معلولیت بینایی هستند.

آراسته تصریح کرد: مشکل اصلی نابینایان گناباد در حال حاضر اشتغال است و امیدواریم دستگاه هایی که می توانند از این نیرو ها استفاده کنند اولویت را با روشندلان قرار دهند و راه اندازی مراکز اشتغال ویژه نابینایان، کم بینایان و معلولین در شهرستان می تواند کمک شایانی به این افراد کند.

کد خبر 4114219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha