۴ آذر ۱۳۸۵، ۱۲:۴۱

رئیس شورای شهر تهران :

شوراها قدرت کافی برای خدمت رسانی به مردم را ندارند

شوراها قدرت کافی برای خدمت رسانی به مردم را ندارند

مهندس مهدی چمران رئیس شورای عالی استانها و رئیس شورای شهر تهران گفت : شوراهای اسلامی شهر و روستا قدرت لازم و کافی برای خدمت رسانی به مردم را ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر از قم ، مهندس چمران در سفر یک روزه به این شهرکه دیروز جمعه، با هدف دیدار با مراجع و آیات عظام انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت : شوراهای شهر و روستا به دلیل آنکه از درآمدهای پایدار برخوردار نیستند، نمی توانند آن گونه که باید به مردم خدمات ارائه دهند.

وی  درادامه این گفتگو با اشاره به اقدامات انجام شده در شورای عالی استانهای وزارت کشور تصریح کرد : برای اصلاح قانون شوراها تلاش های زیادی را انجام داده ایم و تقریبا با تمام نمایندگان مجلس به صورت حضوری و یا کتبی تماس برقرار کرده ایم.

عضو شورای شهر تهران افزود : در طول دو سال از آغاز فعالیت شورای عالی استانها تاکنون 10 طرح به مجلس ارائه کرده ایم، ولی تاکنون هیچ یک از این طرح ها مطرح نشده است.

چمران درباره قانون مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت : اگر این مسئله به تصویب برسد 33 درصد کل مالیات به شهرداری ها اختصاص می یابد و بسیاری از مشکلات شهرداری ها و شوراهای شهر برطرف می شود.

کد خبر 411507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha