۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴

چه کسی رئیس می شود؟

انتخابات فدراسیون بوکس و فعالیت مردان هزار چهره برای خودشیرینی!

انتخابات فدراسیون بوکس و فعالیت مردان هزار چهره برای خودشیرینی!

بدون شک این دوره از مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس حساس ترین و غیرقابل پیش بینی ترین انتخابات تاریخ این فدراسیون است.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام برای مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس امروز به پایان می رسد. مجمعی که بدون شک حساس ترین، غیرقابل پیش بینی ترین و سرنوشت سازترین مجمع تاریخ این فدراسیون است چرا که حالا و پس از پایان ریاست ٢٨ ساله ناطق نوری جانشینی برای وی معرفی خواهد شد که می تواند بوکس رو به افول رفته را به اوج برساند و یا این رشته المپیکی را فراموش شده تر و منزوی تر از قبل کند.

شواهد نشان می دهد در میان کاندیداهای مجمع انتخاباتی بوکس چند گزینه شانس بیشتری برای کسب حداکثری آرا دارند. در این میان بازار انتخابات هم داغ است و برخی از اعضای خانواده بوکس که طی چند سال اخیر هیچ نقشی در بوکس نداشته اند نیز در طیف یک کاندیدا فعالیت می کنند.

اما آنچه قابل تامل وجالب است فعالیت برخی گزینه ها در چند جبهه است. این افراد که عموما به دنبال سهم خواهی در فدراسیون آتی هستند بدون روشن کردن موضع خود در حمایت از یک کاندیدا خود را به همه گزینه های پرشانس نزدیک کرده و به آنها قول کمک در انتخابات را داده اند. حال مشخص نیست این افراد که احتمالا در بین اعضای رای دهنده مجمع نیز باشند در نهایت چه نامی را در صندوق آرا بیاندازند.

اگرچه بخش بزرگی از جامعه بوکس معتقدند یک رئیس فنی از دل این خانواده می تواند به بوکس کمک کند اما عده دیگری بر این باورند که تنها راه حل برون رفت بوکس از شرایط فعلی ریاست یک مدیر قوی در راس کار است.

با این وجود و در حالی که فدراسیون جهانی بوکس و کمیته بین المللی المپیک هم روی تغییر ناگهانی در فدراسیون بوکس حساس شده و امکان به تعویق افتادن انتخابات وجود دارد باید منتظر ماند و دید در نهایت نقش آفرینی برخی مردان هزار چهره در پایان نام چه کسی را به عنوان رئیس جدید فدراسیون بوکس از صندوق بیرون خواهد آورد.

کد خبر 4115098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha