۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۸

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

ساماندهی مؤلفه های فرهنگی توسعه فرهنگ به دنبال خواهد داشت

ساماندهی مؤلفه های فرهنگی توسعه فرهنگ به دنبال خواهد داشت

بندرعباس - عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ساماندهی مؤلفه های فرهنگی توسعه فرهنگ به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سالاری ظهر دوشنبه در نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: گزافه گویی و خوی شیطان صفتی ترامپ ناشی از دیوانه بودن آن است که باعث شد نه تنها ملت ایران بلکه تمام ملتهای آزادی بخش در صف واحدی قرار بگیرند. آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و ما باید راه خودمان را برویم.

سالاری گفت: ملت و دولت ایران در این ماجرا متحد و منسجم هستند، و همه با هم یکصدا از سپاه پاسداران حمایت می کنیم.

سالاری در ادامه بیان کرد: میدان جنگ تغییر کرده و دشمن در میدان فرهنگ و اقتصاد با ما در جنگ است و برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن باید مهندسی فرهنگی صورت گیرد .وی گفت: شورا در جهت تقویت سازمان فرهنگی ورزشی اعتبارات خوبی به این سازمان اختصاص داده است.

سالاری بیان داشت: یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی، درون زا و برون گرا بودن آن است. یکی از مؤلفه های نشاط اجتماعی ورزش در ابعاد مختلف بویژه ورزشهای همگانی است و شهرداری کارش ورزش همگانی است نه ورزش حرفه ای.

سالاری تصریح کرد: وظیفه شهرداری ایجاد فضای نشاط، تحرک اجتماعی و ورزش است و شهرداری در ۴ سال گذشته زمینهای ورزشی زیادی در محلات شهر ایجاد کرده است.

وی گفت: برای اینکه همه مؤلفه ها در یک جهت ساماندهی شوند مقرر گردید تمامی چاپ بنر، برشور مجموعه شهرداری بندرعباس و سیاستگذاری و برنامه ریزی در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی به سازمان فرهنگی محول شود تا شاهد موازی کاری در سازمانهای شهرداری نباشیم.

سالاری گفت: مسائل فرهنگی پاشنه آشیل ماست و اگر ارتقای فرهنگ شهروندی داشته باشیم شهروندان ناظر بر کار ما خواهند بود.

کد خبر 4115768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha