۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

صیانت از دستاوردهای انقلاب ونظام وظیفه همگانی است

صیانت از دستاوردهای انقلاب ونظام وظیفه همگانی است

گچساران - استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: وظیفه همه ما این است که به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای انقلاب و نظام، صیانت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر چهارشنبه در گلزار شهدای شهر گچساران افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی میراث خون هزاران شهید، جانباز و حاصل مقاومت آزادگان سرافرار و پایداری نزدیک به نیم قرن ملت ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی است.

وی بیان داشت: شهیدان قهرمانان و افتخار آفرینان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ایثارگری و از خود گذشتگیهای شهدا افتخاری بزرگ است که برتارک نظام مقدس جمهوری اسلامی درخشان و ماندگار خواهد ماند.

احمدی با بیان اینکه در همه برنامه ها و مناسبتها، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در اولویت باشد، گفت: همه دستگاههای اجرایی موظفند درخصوص تکریم خانواده های معظم شهداء، ساماندهی گلزارهای شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کنار دستگاههای فرهنگی و متولیان امر باشند.

استاندار اظهار داشت: تکریم خانواده های ایثارگران و دیدار با خانواده شهدا، پاسداشت راه و انگیزه ناب آنان در دفاع از ارزشها و کیان انقلاب اسلامی است.

احمدی افزود: بیان کرد و افزود: بطور در دومین روز از سفر شهرستانی خود با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دومین سفر استانی خود به شهرستان گچساران سفر کرده است.

کد خبر 4118141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha