۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷

در قم؛

همایش تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی برگزار شد

همایش تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی برگزار شد

قم - اولین کنفرانس بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین کنفرانس بین‌المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی قبل از ظهر پنج‌شنبه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) آغاز شد.

 دبیر علمی کنفرانس بین المللی فضای ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش های دینی طی سخنانی با بیان این که این کنفرانس موضوع تخصصی در سه حوزه دین، تربیت و فضای مجازی می‌باشد، اظهار داشت: از دو سال گذشته برگزاری چنین کنفرانسی در المصطفی مطرح شد و فراخوان مقاله به هفت زبان در فضای مجازی اعلام شد.

ارسال ۲۴۸ مقاله از ۲۶ کشور

عابدین سیاحت اسفندیاری بیان کرد: ۲۴۸ مقاله از ۲۶ کشور به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد و ۴۵ داور آنها را ارزیابی کردند به طوری که هر مقاله را پنج داور و در مواردی هفت تا هشت داور، داوری کردند که از میان آنها ۱۲۴ مقاله در ارزیابی‌های دبیرخانه موفقیت خود را کسب کردند.

وی بیان کرد: مقالات ارسالی از کشورهایی همچون ایران، افغانستان، هند، عراق، ترکیه، استرالیا، امریکا، بحرین و... بودند و بیشترشان به زبان فارسی، عربی و انگلیسی نگاشته شده بودند.

دبیر علمی کنفرانس بین المللی فضای ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی ابراز کرد: امروز پنج مقاله به پنج زبان ارائه می‌شود و چهار پنل تخصصی در بعد از ظهر ارائه خواهد شد. فردا جمعه مقالات نقد و بررسی می‌شوند.

معاون پژوهش دانشگاه مجازی المصطفی عنوان کرد: حدود ۳۵۰ نفر از ۲۶ ملیت برای حضور در این در کنفرانس ثبت نام کردند.

گفتنی است ۳۰ مقاله برتر در اولین کنفرانس بین المللی فضای ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی پذیرفته شدند که تقدیر می‌شوند.

شایان است ذکر است در مراسم اختتامیه این کنفرانس، جمعه، معاون آموزش جامعه المصطفی العالمیه سخنرانی خواهد کرد.

کد خبر 4118717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha