۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹

نسخه رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا برای ایران!

نسخه رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا برای ایران!

نیوت گینگریچ در یک نشست در شهر واشنگتن مدعی شد که تغییر حکومت ایران در دراز مدت منافع آمریکا را تامین می کند و به نفع مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «نیوت گینگریچ» رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا دیروز جمعه ۲۸ مهر در نشستی به میزبانی «سازمان جوامع ایرانیان آمریکا» سخنرانی کرد. این نشست با عنوان «مسیر آینده سیاست آمریکا در قبال ایران» در باشگاه ملی مطبوعات با مدیریت «لینکلن بلومفیلد» معاون پیشین وزرای خارجه و دفاع برگزار شد.

گینگریچ در سخنرانی خود گفت: تغییر رژیم ایران در راستای منافع بلند مدت آمریکا است و باید اینکار انجام شود و مردم ایران از آن سود خواهد برد.

وی که از حامیان سیاستهای دونالد ترامپ در قبال ایران است، افزود: استراتژی پرزیدنت ترامپ صرفا برای برنامه هسته ای ایران نبود. بلکه برای مقابل با رژیمی است که چندی پیش در پارلمان شان شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. این صرفا شعار سمبولیک نیست بلکه نشان دهنده اعتقاد و رفتار رژیم ایران است.

وی همچنین گفت: ایران برای همسایگان اش نقشه دارد و شعارهایی که بر روی موشک هایش مثل آنچه علیه اسرائیل می گوید، می خواهد عملی کند. ایران بنا دارد برای نابودی همپیمان ما اسرائیل، کارخانه تولید موشک در سوریه و لبنان ایجاد کند. این درحالی است که آنها دهها هزار موشک در لبنان ذخیره دارند.

وی افزود: در استراتژی ترامپ برای مقابله با ایران، از سپاه پاسداران یاد شده است. سپاه قبل از اینکه حتی ما بدانیم، با ما در جنگ بود. تحریم کامل و موثر این گروه چالش بزرگی است که باید همه توان دولت آمریکا برای اینکار بسیج شود.

کد خبر 4120202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha