۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

۷۰ درصد مصرف انرژی برق زنجان در بخش کشاورزی و صنعت است

 ۷۰ درصد مصرف انرژی برق زنجان در بخش کشاورزی و صنعت است

زنجان-مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: ۷۰ درصد مصرف انرژی برق زنجان در بخش کشاورزی و صنعت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، به شعار سال اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: ۷۰ درصد مصرف انرژی برق زنجان در بخش کشاورزی و صنعت است.

وی با اشاره به اینکه شرکت برق منطقه ای استان زنجان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی های کارشناسی و زیربنایی صورت داده است، ادامه داد: در حال حاضر ۱۸ نفر از جوانان نخبه و تحصیل کرده استان زنجان در راستای جذب نخبگان دانشگاهی در شرکت برق منطقه استان زنجان جذب و بکارگیری شده اند.

علیزاده با بیان اینکه برق به عنوان عامل اصلی و مهم در به حرکت آمدن چرخ های صنعت است و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی بدون استفاده از انرژی برق امکانپذیر نیست، تاکید کرد: صنعت برق از جمله زیربنایی ترین بخش های توسعه کشور است و اکثر سرمایه گذاران از شروع فعالیت تا مراحل بعدی وابسته به برق هستند.

وی افزود: شرکت برق منطقه ای با بهره گیری از تولیدات داخل استان و نیروهای انسانی بومی توانسته است پروژه های تولید تابلوهای هوشمند سکسیونر های کنترل از راه دور، سرویس و تعمیر ترانسفورماتور، نصب واحداث پایه های روشنایی معابر با طرح جدید با هدف زیباسازی مبلمان شهری، تامین برق مساکن مهر و چندین طرح بزرگ را انجام دهد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان خاطرنشان کرد: در کنار ایجاد اشتغال مستقیم ، این شرکت در راستای انجام ماموریت و رسالت اصلی خود در خصوص برق رسانی به مشترکان  و نگهداری شبکه و ارائه برق پایدارو مطمئن، با فروشندگان و سازندگان تجهیزات برقی معاملات بازرگانی زیادی دارد که حجم معاملات قابل توجهی با تولید کنندگان داخلی انجام داده است.

کد خبر 4121310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha