۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۴۵

گزارش خبرنگار مهر از اسپانیا؛

حدیثه جمال از رسیدن به دیدار نهایی بازماند

حدیثه جمال از رسیدن به دیدار نهایی بازماند

کاتاروی تیم دختران کشورمان در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به رقیب اتریشی واگذار کرد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

به گزرش خبرنگار مهر، در ادامه این دوره از مسابقات که در «سانتیاگو مارتین» شهر تنریف در اسپانیا جریان دارد، در کاتای انفرادی رده سنی جوانان، حدیثه جمال کار خود را برتری ۴ بر یک مقابل «هالی بوسکات» از استرالیا آغاز کرد.

وی سپس ۳ بر ۲ مقابل «فرناندز» از پرو صاحب برتری شد و در مبارزه بعدی هم  «هاگمن» از سوئد را نیز ۴ بر یک شکست داد. جمال در  ادامه «آیا نصیری» از مراکش را نیز با همین نتیجه شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.  وی در این مرحله ۳ بر ۲ نتیجه را به «پارتیشیا بالدوا» از اتریش واگذار کرد و از رسیدن به دیدار نهایی بازماند. جمال در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

همچنین فاطمه صادقی در رده سنی زیر ۲۱ سال ابتدا «وینگ چانگ کا» از هنگ کنگ را ۵ بر صفر شکست داد و سپس مقابل «مارینا بلو» از پرتقال به برتری ۴ بر یک دست پیدا کرد. وی دور بعد در یک مبارزه سخت به مصاف «والریا هرناندز» از ونزوئلا می رود. 

امروز همچنین زیب السادات حسینی و امیریزدان تدین با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. احمدرضا محمودی در گروه شانس مجدد به روی تاتامی می رود و جاوید بهمن جاه هم به «لونیک» از فرانسه باخت. 

رقابتهای کاراته قهرمانی جهان با حضور ۱۷۱۰ کاراته از ۱۰۹ کشور در تنریف، اسپانیا جریان دارد. 

کد خبر 4124994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha