۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۰۵

صدا و سیما صداقت را رعایت نکرد؛

طاهری: امیدوارم برای تمدید قرارداد برانکو بهترین تصمیم را بگیریم

طاهری: امیدوارم برای تمدید قرارداد برانکو بهترین تصمیم را بگیریم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از صدا و سیما به خاطر «تشویش اذهان عمومی» قبل از دربی گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری پس از بازی با استقلال گفت: دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد. حضور تماشاگران هم می تواند بر این حساسیت اضافه کند. 

وی درباره مشکلات بلیت فروشی و گلایه هواداران استقلال مبنی بر اینکه باید در موسسه اسپانسر دو باشگاه حساب باز می کردند تا بلیت بگیرند، تاکید کرد:  اینها که اینطرف نشسته بودند، استقلالی بودند. ما آمارش را در سایت می گذاریم. حتی گفتند موسسه اعلام کرده برای گرفتن بلیت باید با زور حساب باز کنند. آمار تعداد بلیت هایی که در این شعب به واسطه کارت هواداری صادر شده است ۴۴۰۰ بلیت است.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: یعنی ۵۲ هزار بلیت به مردم معمولی و بدون هیچ شرطی واگذار شده است. این ۴۴۰۰ بلیت که عددی نیست. متاسفانه عده ای فضاسازی می کنند. یکسری دوربین ها صداقت را رعایت نکردند و اذهان عمومی را مشوش کردند که تاسف خوردم. اظهار نظر یکی دو نفر هوادار را نمی توان به عنوان حرف قطعی قبول کرد ولی متاسفانه آنرا پخش کردند. بنا بر همان تقسیم بندی نصف استادیوم است استقلال بود و نصف آن دست پرسپولیس. خیلی هم خوب بود. 

طاهری درباره وضعیت برانکو ایوانکوویچ هم تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم بنشینیم و با برانکو مذاکره کنیم و بهترین تصمیم را بگیریم. 

کد خبر 4125840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha