۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۶

معاون وزیر ورزش و جوانان:

نظارت کامل بر رفتار فدراسیون فوتبال در قبال قلیانی‌ها داریم

نظارت کامل بر رفتار فدراسیون فوتبال در قبال قلیانی‌ها داریم

معاون پژوهشی، فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: سلسله مراتب را در قبال برخورد با رفتار ورزشکاران حرفه‌ای رعایت می‌کنیم و پس از آن در امور مربوطه دخالت می‌کنیم.

عبدالحمید احمدی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های خوب و جامعی برای ایجاد فرهنگ ورزشی در راستای حقوق شهروندی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: سعی کردیم فعالیت‌های فرهنگی را در زیرساخت‌ها ایجاد کنیم، در حال حاضر نیز مراحل اجرایی آن انجام می‌گیرد. از این رو کمیته‌های فرهنگی مربوطه را در فدراسیون‌ها ایجاد کرده‌ایم.

معاون پژوهشی، فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان در خصوص حاشیه‌های اخیر چند فوتبالیست مبنی بر قلیان کشیدن در محافل عمومی تصریح کرد: سعی می‌کنیم در چنین محافلی، سلسله مراتب را از باشگاه به فدراسیون و سپس وزارت ورزش و جوانان رعایت کنیم. تمام تلاش وزارتخانه، نگاه نظارتی به دستگاه‌های زیرمجموعه خود نظر فدراسیون است.

احمدی در پایان توضیح داد: بدون‌شک قلیان‌ کشیدن بازیکنان حرفه‌ای ورزش کشور را تائید نمی‌کنیم، اما دخالتی نیز روی امور مربوط به باشگاه‌ها نداریم؛ با این حال نظارت دقیق روی عملکرد فدراسیون فوتبال در خصوص برخورد با متخلفان داریم.

کد خبر 4130183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha