۹ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۳۹

روزبه چشمی:

عملکرد استقلال عالی بود/ باز هم می گویم مقصر شکست دربی من بودم

عملکرد استقلال عالی بود/ باز هم می گویم مقصر شکست دربی من بودم

مدافع استقلال تهران گفت: عملکرد ما مقابل نفت عالی بود و می توانستیم به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر نفت تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی بسیار خوبی از خود ارائه کردیم. بیش از ۱۰ موقعیت داشتیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: ما در سه بازی اخیر شاداب و از لحاظ فنی بسیار خوب بودیم و شما دیدید امروز در کارهای ترکیبی و فاز هجومی عالی بودیم اما متاسفانه در زدن ضربات نهایی بدشانس بودیم اما با تمرینات بیشتر این مشکل را هم برطرف خواهیم کرد.

مدافع استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا شرایط روحی شما بعد از شکست در دربی بهتر شده یا خیر، گفت: من هنوز خود را مقصر اصلی شکست برابر پرسپولیس می دانم، اما حمایت هواداران از من باعث شد تا آرامش خوبی پیدا کنم و فکر می کنم امروز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال در دیدارهای آینده هم این چنین بازی خواهد کرد، افزود: مطمئن باشید استقلال آرام آرام به روزهای خوبش باز خواهد گشت و شرایط خوبی پیدا خواهد کرد.

چشمی در پایان ضمن تشکر ازهواداران گفت: از تمام عزیزانی که امروز به ورزشگاه آمدند، ما را تشویق کردند و در این پیروزی سهیم بودند و از من حمایت کردند ممنون هستم.

کد خبر 4130994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha