۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۰۵

استاندار ایلام اعلام کرد:

امکان خروج اتباع ترکیه و آذربایجان از مرز مهران

امکان خروج اتباع ترکیه و آذربایجان از مرز مهران

استاندار ایلام گفت:‌ اتباع ترکیه و آذربایجان با داشتن مدارک قانونی می‌توانند از مهران عبور کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های خوبی که برای عبور و مرور زوار از مرز مهران صورت گرفته است گفت: تا ساعت ۱۳ امروز مرز مهران ۷۵ هزار خروجی و ۱۱ هزار ورودی داشت.

وی در ادامه بیان کرد: در کل حجم ورودی و خروجی‌ها از مرز مهران تاکنون یک‌میلیون و ۱۳۰ هزار نفر بوده که از این تعداد یک‌میلیون و ۲۰ هزار نفر خروجی‌ها بوده‌اند.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه روزانه بین ۱۸۰ تا ۱۷۰ هزار نفر از مرز خارج می‌شوند گفت: این روند تا دوشنبه و سه‌شنبه ادامه دارد و طبیعتاً به‌مرور به تعداد ورودی‌ها افزوده می‌شود.

وی در ادامه در توصیه به افرادی که بدون روادید به سمت مرز حرکت می‌کنند گفت: تحت هیچ شرایطی نه دولت عراق و نه ایران اجازه خروج و ورود بدون مدارک قانونی را نمی‌دهند و از پنج کیلومتری مانده به مرز با تمهیدات اندیشیده شده امکان نزدیک شدن به مرز وجود ندارد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه ورود افراد بدون ویزا موجب ازدحام جمعیت می‌شود هشدار داد ممکن است با ازدحام جمعیت مرز بسته شود.

وی به خروج اتباع هم اشاره کرد و بیان داشت: اتباع ترکیه و آذربایجان با داشتن مدارک قانونی می‌توانند از مهران عبور کنند و اتباع سایر کشورها باید از سایر مرزهای مشخص‌شده اقدام به خروج از کشور داشته باشند.

کد خبر 4134449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha