۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴

در دانشگاه شهید بهشتی؛

جشنواره کارآفرینی آموزشی برگزار می شود

جشنواره کارآفرینی آموزشی برگزار می شود

نخستین جشنواره کارآفرینی با هدف شناسایی کسب و کارهای نوآورانه آموزشی و تشویق دانشجویان و جامعه به سوی کارآفرینی آموزشی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره کارآفرینی آموزشی با شعار «یاددهی نوآورانه، یادگیری کارآفرینانه و هم آفرینی ارزشی» در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۶، در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با هدف شناسایی کسب و کارهای نوآورانه آموزشی و تشویق دانشجویان و جامعه به سوی کارآفرینی آموزشی برگزار می شود.

کارآفرینی آموزشی، کسب و کاری است که در فرایندها، محصولات، خدمات، مشتریان، منابع و ساختارهای رسمی و غیررسمی آموزشی دارای نوآوری است و معمولا در بخش خصوصی و شرایطی که به تقاضاها در حوزه آموزش پاسخ داده نشده است، راه اندازی می شود.

با توجه به اهمیت آموزش، در ارتقای اصلی ترین زیرساختهای یک جامعه و با عنایت به اهمیت به روز بودن و متناسب بودن آموزش با اقتضائات روز جامعه، کارآفرینی آموزشی از اهمیتی دو چندان برخوردار می شود تا جایی که برخی حتی آن را پیش نیاز برخورداری از یک نظام آموزشی موثر و موفق می دانند.

این جشنواره که توسط گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی و با حمایت معاونت فرهنگی – اجتماعی دانشگاه درحال برگزاری است شامل بخش های سخنرانی و ارائه تجارب کارآفرینان آموزشی، نشست تخصصی، کارگاه و...  می شود.

کد خبر 4136276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha