۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۹:۲۶

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

یک طرفه شدن مسیر مهران - ایلام در زمان اوج بازگشت زائران

یک طرفه شدن مسیر مهران - ایلام در زمان اوج بازگشت زائران

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در زمان اوج بازگشت زائران به کشور مسیر مهران به سمت ایلام یک طرفه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یاری  امروز در مرز مهران گفت: در ماه‌های اخیر تمهیدات ویژه‌ای برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی زائران در استان اندیشیده شد و در مجموع ۴ هزار نیرو از مجموعه انتظامی استان برای این ماموریت اختصاص یافت.

وی راه اندازی ۲۳۰ تیم خودرویی ،  ۱۲۰ تیم موتوری و استقرار ۵۰ ایستگاه تلفیقی را از مهمترین اقداماتی عنوان کرد که توسط رده‌های انتظامی استان در ماموریت اربعین انجام گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام مدیریت پارکینگ ها را نکته حائز اهمیت برای پلیس استان عنوان کرد و گفت: با تمهیداتی که صورت گرفت تا کنون هیچگونه ناامنی و یا سرقت در پارکینگ‌ها به وجود نیامده است.

وی گفت: در مسیر ۱۱ کیلومتری پل زائر تا پایانه مرزی مهران ۵ لایه مدیریتی و امنیتی تعبیه شد که مسئولیت آن به یگان‌های ویژه ناجا سپرده شد.

سردار یاری در ادامه گفت: به رغم حجم زیاد ورود خودروها به جاده های استان شاهد کمترین وقوع تصادفات و حوادث رانندگی بوده ایم.

وی مراجعه زائران بدون ویزا و اتباع خارجی به مرز مهران را مهمترین مشکل عنوان کرد و گفت: امسال حتی یک نفر هم بدون ویزا از کشور خارج نشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: با توجه به اینکه فرآیند بازگشت زائران شروع شده است در زمان اوج بازگشت زائران به کشور مسیر مهران به سمت ایران یک طرفه می شود.

کد خبر 4136885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha