۴ خرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۴۲

سردار رادان در دزفول:

مردم دزفول فرهنگ مقاومت را در ایران زنده کردند

مردم دزفول فرهنگ مقاومت را در ایران زنده کردند

دزفول- فرمانده انتظامی کشور گفت: مردم دزفول با ایستادگی در زیر موشکباران‌ها، فرهنگ مقاومت را در ایران زنده کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان جمعه شب در آئین سالروز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری دزفول که در حسینیه ثارالله دزفول برگزار شد، بیان کرد: شهادت می‌دهم که بعد از مدت‌ها مسؤولیت ریاست جمهوری به دست پرتوان مردم ایران اسلامی به کسی سپرده شد که برای دفاع از ارزش‌ها سنگ تمام گذاشت.

وی در ادامه خطرپذیری و گرفتن تصمیم‌های سخت و درست را از جمله ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی دانست و گفت: این شهید به دنبال جلب رضایت خداوند بود و به تکلیف خود عمل می‌کرد.

فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: شهادت می‌دهم با انتخاب درست، دقیق مردم ایران، سید بزرگوار و رئیس جمهور انقلابی و ولایی ما تا آخرین لحظه عمر در خط ولایت فقیه استوار بود.

وی افزود: شهید آیت الله رئیسی در هر کاری که حس می‌کرد موجب رضایت ولی فقیه را در پی دارد بدون توجه به تأثیر تصمیمش در سبد رأی خود، به تکلیف خود عمل می‌کرد.

سردار رادان ادامه داد: تبعیت از ولایت و اولویت داشتن ارزش‌ها بر رأی موجب شد تا شهید آیت الله رئیسی را فردی خدایی و ولایی تبدیل کند که با شهادت، به معیار و اسوه تبدیل شد.

وی افزود: با شهادت شهدای خدمت، امروزه برای انتخاب رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و امام جمعه معیار وجود دارد تا افراد برای سپردن مسؤولیت با این معیارها سنجیده می‌شوند.

فرمانده انتظامی کشور، مقاومت مردم دزفول را مقاومتی عاشورایی دانست و ادامه داد: مقاومت مردم دزفول برگرفته از مقاومت زینب کبری (س) در صحرای کربلا است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف روحیه و ایجاد ناامیدی در جامعه است، گفت: دزفول در دوران دفاع مقدس به محل و جغرافیایی برای آزمایش کل ایران اسلامی تبدیل شد.

سردار رادان با بیان اینکه مردم مقاوم دزفول در دوران دفاع مقدس با ایستادگی خود موشک‌ها به سُخره گرفتند، افزود: مردم دزفول با ایستادگی در زیر موشکباران‌ها، فرهنگ مقاومت را در ایران زنده کردند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف روحیه دینی در کشور است، گفت: ترویج فرهنگ ابتذال و جایگزین کردن این فرهنگ با فرهنگ اصیل دینی از جمله اولویت‌های دشمن برای خدشه به مقاومت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه اگر بال عفت از بانوان و بال غیرت از مردان گرفته شود تمام سنگرهای دفاعی ایران اسلامی در هم کوبیده می‌شود، اظهار کرد: مصلحت اندیشی در برابر دفاع از ارزش‌ها معنایی ندارد و همه در این زمینه مسؤولیت دارند.

سردار رادان گفت: ملت بزرگ ایران به تاسی از رئیس جمهور شهید که در دفاع از ارزش‌های دینی مصلحت اندیشی را کنار گذاشته بود، خط مقاومت در برابر جنگ نرم دشمن را بیش از هر زمان دیگری تقویت می‌کنند.

کد خبر 6117923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha